Christer1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei.. Da jeg skulle ta bilder med kamera mitt i dag. Så fikk jeg opp meldingen: Memory card is write protected. Hvordan får jeg det til å funke igjen? Får ikke formatert eller noe heller. Hjelp ønskes! Lenke til kommentar
horebore Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Det er en liten bryter på kortet som avgjør om det er skrivebeskyttet eller ikke, du har sikkert kommet borti denne. EDIT: TorLeif Endret 31. januar 2005 av horebore Lenke til kommentar
Flex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sjekk om minnebrikken din har en liten bryter på siden for skrivebeskyttelse (SD-brikker har vel dette?). Hvis ikke, har ikke jeg peiling... Lenke til kommentar
enl Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Får håpe at det er et SD-kort du har da, for denne korttypen har en bryter du kan skrivebeskytte kortet med. Hvis ikke du har det, kan det være selve kortet som er blitt defekt Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Namen.. Den bryteren der har jeg aldri vist om. Takker for hjelpen alle sammen, nå funker det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå