Ohny Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 det er sikkert mange av dere som har tittet på denne siden moto v3 det står at v3'n har mpixel, det virker ikke vaffal ikke sånn med min. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 det er sikkert mange av dere som har tittet på denne siden moto v3 det står at v3'n har mpixel, det virker ikke vaffal ikke sånn med min. V3 har IKKE MP kamera! MEN, nå skal det lanseres flere i Razr serien så jeg ser ikke bort fra at det kommer. V3 Razr har uansett ikke megapixel kamera Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ja jeg syns de funker bra, god respons Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398. Hvilken som har best form kan diskuteres. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398.Hvilken som har best form kan diskuteres. Ok, og hva har dette med saken å gjøre? Uansett, V3 er så utrolig mye finere enn E398, det er meningen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) *Modem warning* Enhver som kan lese vil utifra dette bildet (av linse området på telefonen) skjønne at den ikke har 1 MP pixel kamera... Sier mer enn hele artikkelen til dem. Endret 2. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvis du sammenlikner V3 med e398 finner du ut at de ikke er forskjellige nok til en prisforskjell på over 1500kr. E398 er et billigere alternativ til V3 som er minst nesten like god på specs. Vet ikke hvordan noen av dem er i bruk, men på papiret er det ikke store forskjellen untatt minnekort, form og kamerablits. Hvor minnekort og blitsen ligger hos e398.Hvilken som har best form kan diskuteres. Ok, og hva har dette med saken å gjøre? Uansett, V3 er så utrolig mye finere enn E398, det er meningen. Det har i grunn veldig lite med saken å gjøre, men er et godt tips til de som leter etter et billigere alternativ til V3. Hvis mange mener at det var et unødvendig innlegg skal jeg heller tenke meg litt om hvilken tråd jeg poster slike tips i. Ville bare si det til de som leser om V3 her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå