porrfrode Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har 2mbit linja fra bluecom, Med en cnet router. Problemet er når det skal være fler på linja som skal laste ned noe, Da går det veldig veldig sakte! selv om det bare er 1k\sek som blir lastet ned. så ødelegger det helt for den andre (ved surfing i IE). Dette fungerer greit hvis jeg er alene på linja. Jeg kjører dmz på meg.. men det skal vel ikke ha noe å si? noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ser at du er ny på forumet. Vil anbefale deg å lage en litt mer beskrivende tittel, da "Problemer med internett" er veldig generelt å ikke sier mye om problemet. Når det gjelder linja kan det kanskje funke å sette opp en netlimiter. Da kan du stille inn hvor mye hver enkelt skal få av linja både ut og inn. Lenke til kommentar
porrfrode Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ja. tenkte på det. Men vet jo ikke hva som er problemet hehe... Lenke til kommentar
enl Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er nedlastingshastigheten like lav overalt? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis det er fildeling du driver med ,så må du redusere limit på "upload" slik at det er kapasitet igjen på linja til forespørsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå