tigergutten Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan du kan få dc/oDc til å oppdatere potensielle klienter? eDonkey og andre slike programmer har automatisk update på personer som har fila du leter etter, dette får jeg ikke til i dc.. er dette mulig? Endret 1. februar 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Fortsett å pøs på med svar Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror at du må laste ned siste version selv, jeg har ivertfall ikke funnet noen auto update funksjoner Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Tror du misforstod meg; jeg mente ikke at den skal laste ned den siste versjonen av dc, men at den skal søke opp og legge til brukere som har den fila jeg laster ned... capish? (hvordan i pokker skrives det ordet nå igjen...) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Aha. Jeg misforstod også spørsmålet ditt. Men ikke nå lenger (håper jeg). DC++ har en slik funksjon. Den ligger under Settings -> Advanced -> Automatically search for alternative download locations. Fra hjelpefilen til DC++: Every few minutes, the client will search for files in your Download Queue to find more download locations (more users/sources). If the download was started with a TTH root hash available, the autosearch will find exact matches by searching via hash. Otherwise, the autosearch will try to find matches by searching with a slightly modified version of the filename. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 TUSEN TAKK!!! Har irritert meg lenge dette her... utrolig at jeg ikke har sett det selv Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ah.. Det har irritert meg også.. får vi samme funksjon som på emule etc da at én fil kan lastes ned fra flere samtidig for å få bedre hastighet?? Gleder meg nå til å komme hjem for å teste Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Nei, kun en og en download-source på likt... men helt ærlig: jeg merker ikke at den finner noen flere enn de jeg legger inn jeg Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm Største forskjellen jeg merket var at den begynte å laste ned en haug med filelists..? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Det gjør ikke min, men om din gjør det, så er det i grunnen bra... programmet må laste ned fil-listen til brukeren du laster ned fra for å finne ut hvor den ligger (dersom du laster ned mapper, ikke dersom du bare laster ned filer)... elendig forklart dette jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå