MindTooth Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei. Har tenkt å kjøpe HL2 Collectors Edition når jeg kommer hjem ifra skolen idag.. Men det jeg lurte på om jeg alltid må installere ifra DVDen etter format? Vet når du kjøper over Steam, kan du bare laste ned.. Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Svaret er vell enkelt og greit ja. Du må det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Uhuhuhu Men takk for svaret... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mener å huske at når du har aktivert spillet, og logger inn på din Steam konto, så kan du laste ned de spillene du har registrert en CD key på. Kan hende jeg husker feil men, mener det var slik. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du trenger ikke å bruke DVD'en. Du innstaller bare steam, og aktiver HL2 med din nøkkel, og laster ned spillet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Etter vi har hatt en "format c:", så trenger jeg ikke noe mer enn å laste ned Steam på nytt, logge inn og laste ned. DVDen er bare en pyntegjenstand? Et spm. til: - Går det ann å kjøpe DOD:S senere, når jeg har kjøpt HL2 CE på DVD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå