TcB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei, jeg har vel nå egentlig bestemt meg for å kjøpe meg Epson EMP S1L prosjektoren. Men det jeg da lurer på er hva slags lerret er det jeg burde kjøpe for å få best mulig bilde, men samtidig kan jeg jo ikke kjøpe et lerret som er dyrere enn prosjektoren.. Er dette lerretet noe å anbefale AView Lerret 200 x 200 Matt hvit, Gain: 1,1 Eller finnes det noe som er mye bedre? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Funker nok helt greitt med den projektoren, er ikke vits å kjøpe noe bedre. Den projektoren trenger nok ikke det beste, siden den ligger i low-end segmentet Endret 31. januar 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kjøp deg IKEA "tupplur" rullegardin. 200 x 195cm, koster bare 259,- på ikea. Gir et helt greit bilde. Du kan se et eksempel på hjemmesiden min! FA Lenke til kommentar
TcB Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det så jo veldig bra ut, tenker jeg får starte med en Tuppelur... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det så jo veldig bra ut, tenker jeg får starte med en Tuppelur... Takk for hjelpen Fordelen med et billig lerret, er at du kan oppgradere når du ser selv hvilke behov du har, og kan planlegge plassering / størrelse bedre. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med rullegardinen så langt ! Lykke til ! FA Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tuplur er tingen. Kjører selv et 200x200cm til min Epson tw10 , og jeg synes bildet er knall. Skal ikke si det er like bra som på hificenterkjeden, men så er det til en brøkdel av prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå