Gå til innhold

Telefonsvarer & Fax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er oxo på jakt etter slikt prog.som "setter over"til telefon svarer(på data'n)etter 3-4 ring,hvis jeg er på nettet(har 56k modem).

jeg hadde det på en el-gammel compaq pentium1-100mhz i den tiden da win95 akkurat hadde kommet,så det ER sånne progs en eller annen plass.

Hvis noen vet om ett greit prog,kunne dere ha mailet meg på: [email protected]

Takk for tips og svar

Lenke til kommentar

Quote:

Telefonsvarer trenger du ikke. Mobiltelefonen tar seg av slikt, uansett trenger du det ikke.....

det er så koz når folk forteller meg/andre hva jeg trenger og ikke :0

Ja d finnes slike programmer og noen er ganske avanserte også. De kan f.eks spille av forskjellige meldinger etter tid på døgnet, om linja er i bruk osv osv..

Prøv et søk på Download.com eller google

Lenke til kommentar

Det er mange slike programmer, men tror du må printe ut faxen selv.

Søk etter RVS Com f.eks. - tror det fremdeles er en ganske bra pakke. Har du Telenor abonnement så kan du sjekke denne siden :

[ URL http://www.online.no/ti/produkt/faks.html ]

Er selv på jakt å få det gamle Dynalink-kortet mitt til å funke i Windows XP, men det ser veldig daufødt ut.

Har installert ISA drivere for XP og alt, men klarer fremdeles ikke å få det installert som "Standard Modem" og dermed funker verken fax eller telefonsvarer.

Mvh Life

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 19:23, _StatuS_ skrev:

Trenger et windows basert program, som etter et par ring på modem slår inn med telefonsvarer. Hvis den da merker at det er en fax, switcher den til faxmodus og spytter ut faxen på en printer (lokal eller nettverk). Noen som har noen tips?

Hvilket operativsystem snakker vi om her? Jeg har noe TeleS kort m/webcam ol med programvare liggende, men de funker kun under Windows9X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...