geggy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg er helt ny på dette her med å kjøpe filmer over nett. Har lest noen guider over hvor dere handler hen, men skjønner ikke helt det her med fortolling og gebyrer å sånn. Jeg har sett på Amazon.com, der får man både Simple Life 1 og 2 i en pakke til $24.97, hva kommer i tillegg til den oppgitte prisen? Hva er forresten free shipping over $25, kommer fortolling inn der? Bør jeg slå til der? Endret 31. januar 2005 av geggy Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Den vil koste under 200 kr. Derfor går den under tollgrensa. Hvis det kommer noe i tillegg så er det porto og sånt. Det ser du når du gjennomfører handelen. Ta total prisen før du legger inn orderen og gang den med 6.35 (som er ca dollar kursen) og er tallet under 200 er det bare å kjøre på. Hvorfor du i alle dager vil kjøpe akkurat den DVD pakken er jo en sak mellom deg og din psykolog. :-p AKIRA Lenke til kommentar
geggy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Er de filmene man bestiller på amazon.com sone 1 filmer, eller sone 2 filmer? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Pleier ikke det å stå på "specs"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå