Launch Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hvis jeg sender inn noe som har røket innen garanti tiden så er det greit for butikken å erstatte varen med en som er helt lik, men hvis jeg ikke synes det er bra løsning (jeg vil ikke ha ny vare) så har jeg vel rett til å få pengene tilbake? Endret 31. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Så vidt jeg vet har du vel ikke det. Du har dog rett til å heve kjøpet om samme feil oppstår 3 ganger, mener jeg å huske. Det har forresten ikke så mye med garantien å gjøre. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Kjipt, jeg vil ha penger fordi jeg får ikke bytte til lignende vare bare annen fabrikant, enda den koster mindre. Hadde jeg fått pengene hadde jeg bare kjøpt den andre varen. Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis de ikke har samme varen inne, kan du kreve kr tilbake. De kan tilby deg en vare av samme type eller bedre også. Men enkelte mensker MÅ ha samme type kort. Det er jo visse systemer som forlanger dette. Kan de da ikke gi det samme tilbake skal du ha kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå