aspyr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg skal gå til innkjøp av sotningsfilm som jeg skal ha på plexicoveret til shuttelen min. Jeg lurte på om det er noen som har gjort dette selv og eventuelt har noen bilder. Er nemlig litt usikker på hvilken av de to jeg skal velge. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sølv hadde jo vært uberfett! Vertfall det jeg skal gjøre når jeg får mitt plexicover. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Det blir sølv, skal høre om pappa kan bestille i morra. Får sikkert litt rabatter siden han bestiller via bilverkstedet Endret 31. januar 2005 av aspyr Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Satt akkurat på sølvfolien, det ser så utrolig bra ut selv med et par bobler og 3 forsøk. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du kamera? Pict0rz f0r teh win? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har bare webcam, men det er det grusom kvalitet på. kan jo prøve å ta et, gidder ikke legge ut om kvaliteten suger. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Tok et bilde, kvaliteten er dårlig, men man ser hvertfall effekten man får. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) ehm.. gjør man? edit: jo, jeg gjør vel det.. ser pent ut har sett en annen som gjorde noe tilsvarende. Dvs at han pusset ned kabinettet sitt med en haug med sandpapir og så pusset han det med forskjellige polisher slik at det faktisk ble speil-blankt, uten en sånn film.. Er tøft, men blir jo fort fettete vel? Endret 2. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 ser du ikke et speilbilde der ? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Det blir vel fettete om man tar mye på det. Men det er bare å vaske det med klut og vann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå