Gjest Slettet-10579 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Her er en _helt_ ny Mac-bruker Jeg har bestilt en MacMini, men har ikke peiling på MAC i det hele tatt fra før, så jeg har noen enkle spørsmål. 1. Er mailprogram inkludert i OS X, evt. hvilket program bør jeg kjøpe? 2. Antivirus, hva er best, og mest brukervennlig? Eller har OS X alle disse funksjonene? Endret 31. januar 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Her er en _helt_ ny MAC-bruker Jeg har bestilt en MacMini, men har ikke peiling på MAC i det hele tatt fra før, så jeg har noen enkle spørsmål. 1. Er mailprogram inkludert i OS X, evt. hvilket program bør jeg kjøpe? 2. Antivirus, hva er best, og mest brukervennlig? Eller har OS X alle disse funksjonene? 1. Programmet som følger med (Mail.app) er bra og er veldig brukervennlig. Om du ikke føler deg tilfredsstilt av det kan man alltids prøve seg på Thunderbird, som er gratis. 2. Du trenger ikke antivirus på Mac. Det eneste man bruker antivirus til på denne platformen nå til dags er å sjekke filer man får inn for virus, og finner man, så kan man advare sine venner på Windows mot dette ... PS. "Mac", ikke "MAC", siden det ikke er et akronym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå