-=tomgu=- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvilken kjøler anbefales det på 6600GT-kort? Denne er jo vel og bra (men ødelegger SLI-muligheten) : Zalman Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg skal sette en vannkjølings blokk på den du finner dem hos komplett og psdata for 195 akkurat nå, søk etter liquid ellet tt gtg to school Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Øverst i den kategorien du postet i (Skjermkort og TV-kort) står det en sticky med stor fet skrift som sier at kjøling til skjermkort har en egen kategori. Stickys er alltid lurt å lese. Flytter denne tråden til "Kjøling - luft". For øvrig duger den originale kjøleren i massevis så lenge du ikke har tenkt på heavy overklokking. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Kan jo hende han vil ha en kjøler som bråker mindre da. Og da må vel Zalman være et godt alternativ ? Endret 31. januar 2005 av aspyr Lenke til kommentar
-=tomgu=- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Sorry x 2... Burde spesifisert litt nærmere ja... Og burde vel ha lest sticky-innleggene... Anyway: Vil ha ting så stille som mulig - derav Zalman-kjølern Endret 31. januar 2005 av -=tomgu=- Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvorfor ødelegger den SLI-muligheten? Jeg har da ikke sett noen SLI-hovedkort med høyhastighets-portene rett ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
-=tomgu=- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hvorfor ødelegger den SLI-muligheten? Selve kjøleelementet vil stikke ca 1,5cm over selve kortet. Ved SLI må man ha en bro mellom de to PCIe-kortene som med stor sannsynlighet vil ta borti kjøleelementet. Dette tror jeg ut fra tegningene Zalman har på sine hjemmesider... (Correct me if I'm wrong ;-) ) Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Det gjelder 6600GT AGP. Det skulle ikke være noe problem for PCI Express (brikka er plassert annerledes). Endret 31. januar 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
johncl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det noen som har erfaring med denne Zalman kjøleren? Kan man kjøre den i low noise mode hele tiden når man kjører 3d apps på full guffe? Har selv en Zalman heatpipe kjøler på mitt gamle GF3 Ti500 kort og det har funket glimrende med en 12 dba papst kabinett vifte rett ved siden av kortet samt en fortron source 350w psu som har en stor og stillegående 12mm vifte i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå