ViRu5 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg prøver å få tak i alle Dirty Oppland sangene.. har 194 stk nå.. Noen som har flere enn meg? som kansje kan gi meg de jeg ikke har:P Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis noen i det hele tatt er interessert så hadde det vel vært bedre om du listet opp de sangene du har. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg prøver å få tak i alle Dirty Oppland sangene..har 194 stk nå.. Noen som har flere enn meg? som kansje kan gi meg de jeg ikke har:P wow... Hvor mange finnest det? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja.. Det er enn sånn man skal spille i bilen...Det er ingen av oss som har bil, men de som har bil må spille'n. Hva heter låta da? eh... Hvem Faen! den er nå litt kul den Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 194 dirty sanger visste ikke at det fantes så mange en gang, jeg har litt over 40 sanger av dem eller no og jeg trudde jeg hadde de fleste. er man litt vel dirty fan kansje? Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ja d finnes så mange.. mangler mange fra bondegramatikk plata=( Hvem faen ruler ja... Orker ikke å remse opp alle sangene nei.. HELL NO!... snart 200 sanger er LITT Mye:P Er DirTy O fan 2k:P Fulgt de siden de lagde første sang1 "Vi digger Det" hjemme på pc1 til Onkl P Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 visste ikke at det var første sangen dems, personlig hørte jeg først ''vi liker deg ikke'' og ''hvem faen'' så bynte jeg å like dem. men de har tapt seg litt i det siste syns jeg Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 trur jeg du tar feil du... Første sang1 var Vi digger det men hvem faen å Vi liker deg ikke var tidlig... Vi liker deg ikke er med keem1 og dekar.. btw... Verbal SNC'z og Ridderne Av Det Norske Hus rap-kollektivet Dirty Oppland. Jaa9 og Ridderne hadde allerede en hjemmeprodusert demo-CD på rullebladet, mens OnklP og hans verbalt essensielle hadde fartstid fra før årtusen-skiftet. Hybelen til Jaa9 ble raskt gruppas studio. En bråte låter ble innspilt med håndholdt PC-mikk og distribuert på internett til stor glede for fans av norsk undergrunns-hip hop. Under innspillingen av "Digger Det" http://www.russ.no/index.asp?Cat=10&Page=Events der stå d vettu;) men d var hybelen til jaa9 ikke onkl p.. skreiv feil:P Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er ikke bare det som er skrivefeil hos deg Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hva annet da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vi liker deg ikke er med keem1 og dekar.. btw... Var det ikke med Roma også??? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Første sang1 var Vi digger det men hvem faen å Vi liker deg ikke var tidlig... Vi liker deg ikke er med keem1 og dekar.. btw... mente du meg? jeg sa ikke at hvem faen eller vi liker deg ikke var de første sangene dems, jeg sa at de var de første sangene jeg hørte og vi liker deg ikke er med keem1, dekar, roma, jaa9 og onkel p Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 sorry.. leste vel feil:P Baklager.. Roma er med på Vi liker deg ikke ja.. Men har noen Hvem Faen part 2? elller En radio hit? har kunn de på opptak fra konsert i tr.heim Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 finnes det en hvem faen part 2? isåfall vil jeg ha den Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp... De hadde jo den på konsertene de hadde rundt om kring i norge i sommer... heter ikke part 2 men har laget den om.. noen som har alle sangene fra Bondegramatikk platen?? mangler et par der å...=( Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 kjøpe den kanskje da.. siden du er så fan... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp... De hadde jo den på konsertene de hadde rundt om kring i norge i sommer... heter ikke part 2 men har laget den om.. noen som har alle sangene fra Bondegramatikk platen?? mangler et par der å...=( åja, da så. hvem faen part 2 er jo bare med ny intro jeg hørte den på slottfjell festivalen i sommer Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er DirTy O fan 2k:P Fulgt de siden de lagde første sang1 "Vi digger Det" hjemme på pc1 til Onkl P Har du ikke kjøpt en eneste plate av de ? Og du kaller deg fan ? Skam deg. Vet ingen ting om hva du har kjøpt el ikke kjøpt men sånn som du skriver virker du som du sitter og plukker ned en og en sang fra kazaa. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er DirTy O fan 2k:P Fulgt de siden de lagde første sang1 "Vi digger Det" hjemme på pc1 til Onkl P Har du ikke kjøpt en eneste plate av de ? Og du kaller deg fan ? Skam deg. Vet ingen ting om hva du har kjøpt el ikke kjøpt men sånn som du skriver virker du som du sitter og plukker ned en og en sang fra kazaa. like greit det vel Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er DirTy O fan 2k:P Fulgt de siden de lagde første sang1 "Vi digger Det" hjemme på pc1 til Onkl P Har du ikke kjøpt en eneste plate av de ? Og du kaller deg fan ? Skam deg. Vet ingen ting om hva du har kjøpt el ikke kjøpt men sånn som du skriver virker du som du sitter og plukker ned en og en sang fra kazaa. Jeg har 2 av platene.. mangler den ene.. sikkert vanskelig å få tak i siden den er så gammel=( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå