Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å få grønt lys i BitTornado

Anbefalte innlegg

Til tross for at jeg ikke har brannmuren på, får jeg ikke grønt lys. Har Thomson SpeedTouch 510i forresten. Har akkurat lagt inn de nyeste driverene og åpnet porter, men skjer ingen ting. Får dårlig nedlastnings hastighet og bar gult lys.

Med en gang jeg har lagt inn windows på nytt, får jeg grønt lys. Men PLUTSELIG vil den ikke mer. Noen som kan hjelpe?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke husker helt feil så har "lyset" inget å gjøre med tilkoblingen. "Grønt lys" betyr bare at hele torrenten finnes tilgjenglig i mens blått betyr at det bare er deler som er tilgjenglig. osv..

Har du bare sort lys så er det noe annet, men så lenge du kan se at du har connected to peers så fungerer det.

At du helt plutselig mister det grønne lyset kan ha med å gjøre at de som seedar hele torrenten går offline.

Lenke til kommentar

Det står forklart at hvis lyset ALDRI skifter fra gult til grønt, kan det bety at man er bak en brannmur.. Men det er jeg ikke!! Har alt lagt inn den filen som Lautsprecher har lagt med. Har også åpnet portene 6881-6889 som er anbefalt på BitTornado sin hjemmeside. Får fortsatt bare gult lys og dårlig nedlastnings hastighet (Har forresten Telenors 2048/256-linje).

Noen flere tips?

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...