Leeson Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Fra "The King of Queens" "I gave you life, but what ever.." Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 son of the beach: hvor han redder ei bra dama hvor ho så spør: is that a piece of driftwood in your shorts, or are you just happy to see me. og han svarer: nope, it's just a part of driftwood. og tar opp en plankebit Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Så son of the beach for noen uker siden. Og Chip, den muskuløse *****en sier så flott: Quote: Das ist Verboten! Jeg lo meg til en god mageknipe. _________________ Luke, ich bist sein Vater. (Etter tre år med tysk). [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-09 02:04 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Arnold i "Predator" etter et mislykket kast av en tømmerstokk mot en 3 meter høy Alien Quote: Bad Idea! Eller South Park Quote: Spank my ass and call me Charlie Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 dere har jo glemt verdens beste.. og ja. det er en homerism.. i am so smart! i am so smart! S-M-R-T i mean S-M-A-R-T! eller: family guys quagmeyer (eller noe sånt no) aaaalriiiiight! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Alt det Spike sier i Buffy the vampire slayer. jeg har faktisk begynt å klippe ut de kuleste av hans kommentarer. Har to stk hittil, og dem er geniale! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 15:39, skrev Killer_DT:Alt det Spike sier i Buffy the vampire slayer.jeg har faktisk begynt å klippe ut de kuleste av hans kommentarer. Har to stk hittil, og dem er geniale! Nå kom jeg på en klassiker: Spike: "Lets just say that Spike had a little trip to the vet, and now he doesn't chase the other puppies any more" Ler fortsatt.... Noen som husker hvor denne kommer fra? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Tør dere og se på Buffy sammen eller er det for vanskelig for dere? Har hørt Svart på hvitt at dere ikke klarer og være sammen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Meg og Killer_DT? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-10 12:21):Tør dere og se på Buffy sammen eller er det for vanskelig for dere?Har hørt Svart på hvitt at dere ikke klarer og være sammen. Det er bare jeg som lika buffy, han ser heller på gamle opptak fra satanistmessene i grieghallen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Vel... jeg ser heller på en god gammel musikk-video enn å se på Buffy. Har forresten et par Metallica-konserter på VHS + noen filmer om innspillingen av Black Album liggende hjemme og vente på å bli spilt av... Dessuten har jeg og en del filmer jeg må se. Og igjen, Musikkvideoer som Tool - Ænima, Tool - Schism, Tool - Lateralus og Tool - Prison Sex... Lenke til kommentar
Mercenery Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 tenkte å foreslå (selv om det er en film *slem*) denne fra Pulp Fiction av politimannen Zed: "Bring out the gimp" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå