Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Og Beste Quote fra en TV serie er... Fra Star Trek: TNG og Voyager (muligen DS9) Quote: We are The borg, Prepare to be assimilated. noen som har noen bra !!FRA EN SERIE!! ikke film Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 south park =) cartman: screw you guys! i'm going home stan: oh my god they killed kenny!,kyle: you bastards! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 south Park er konge... hehe Lenke til kommentar
house Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 fra rocky III Quote: fuuck 'em Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 19:34, twarr skrev:south Park er konge... hehe hvis du ikke har quote så ikke post no ... newkid ............ og House les første melding Quote: !!FRA EN SERIE!! ikke film måtte bare Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Eeh.. Simpsons er vel det som eier hele kaka.. :smile: Quote: Do'h Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Southpark: Oh my god they/you killed Kenny. You Bastard! Ellers så kan man vel kanskje begynne å ramse opp alle de geniale sitatene som BEnder kommer med :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Vell jeg digger StarTrek selv da. Så jeg synes dette er bra: Quote: Fra starTRek first contact:Cochrane: Who said that stupid thing?Riker: You did , 10years from now. Synes det er får få Trekkies her .. Hmm , det var en serie? , da får jeg finne på noe nytt da. EDIT1: Feil qoute Edit2: Så ikke at det var en serie. _________________ Sjekk denne Linken: Kjøpe vapochill billig? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-06-17 20:32 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-06-17 20:35 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Annen bra starTrek Quote er fra.. Star Trek: The Final Frontier (1989) Quote: Sybok: I couldent happend to notice your pain!Gud aktig vesen: My Pain?Sybok: Runs deep.. !!Share It With Me!! Den er samplet i en sang også men husker ikke hvilken. (det var en sang av 2pac eller WuTang).. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Synest ein quote fra Friends er bra,det er den norske oversettelsen som gjær at eg liker quoten : Monica er sjuk (forkjøla) men,prøver å fortelle at ho ikkje er sjuk.Den norske oversettelsen blei da: Eg er fdisk,eg er fdisk,eg er fdisk... :wink: Synest den var litt morrsom eg.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Bender: Kiss my shiny metal ass! [ Denne Melding var redigert av: SintBrus på 2002-06-18 14:16 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hvorfor pokker skriver jeg rocky III ? da jeg faktisk meiner RAMBO III .. haha Lenke til kommentar
Corn Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hehe, Radio Yalla på Nrk må da ha mange fete sitater. *tenke* Quote: "Kristendommen er egentli' en innnmari tollerant religion. Inni kirkene demses så sitter det jo bare muslimske kirkeasylanter" Takk for seg. [ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-06-18 14:52 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 SintBrus skrev (2002-06-18 14:10):Bender: Kiss my shiny metal ass! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SintBrus på 2002-06-18 14:16 ]</font> Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Where a buck is enough, to see their stuff. At the nudie bar! Where the breasts may be fake, but man do they shake. At the nudie bar! Where the cops are at the door, and there is a Kennedy on the floor. At the nudie bar! Where the beer gives you gas, but the Bundy's kick ass. AT THE NUDIE BAR! Ingenting slår Bundy. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har sett at en her på forumet har/hadde det som sitat, men tar det med likevel: Homer: "I am so smart, I am so smart, S-M-R-T" syns det var konge... Eller så må det være noen av gullkornene fra Bender...hehe Men favirittene mine er vel egentlig "Your mother ate my dog" og "I kick ass for the LORD" fra Braindead... Men det er jo en film så det gjelder vel kanskje ikke... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 tjaaa. noe homerstyr, som passer godt for oss: homer har starta it-sjappe i garasjen, en kunde (han store, feite fyren med halvlys stemme. parodi på oss) kommer. kunde: can i have (hardwarebit med versjonnavn, etc etc ) homer: (pause)... Can I have some money now? :grin: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 09:19, sjanten skrev:tjaaa. noe homerstyr, som passer godt for oss:homer har starta it-sjappe i garasjen, en kunde (han store, feite fyren med halvlys stemme. parodi på oss) kommer.kunde: can i have (hardwarebit med versjonnavn, etc etc )homer: (pause)... Can I have some money now? :grin: det er rett før bill gates kommer å ødlegger allt det ikke sant? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 ok denne er ikke fra en serie men en film ... måtte bare...... Star Wars episode 5 - The Empire Strikes Back Quote: Darth Vader: Obi-Wan never told you what happend to your father.Luke: He told me enough, He told me YOU killed him.Darth Vader: No, I am your father!Luke: NO, NO, Thats not true, Thats Imposible.Darth Vader: Search your feelings, you know it to be true. Luke: NOOOOOO, NOOOOOOOO....... måtte bare ta med allt.... (PS: er jo nesten en serie da) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Kom på noko som blei vist i USA.Var ein "behind the scenes" of making Friends (Dvs. det blir vist klipp som aldri før hadde blitt vist på Tv). Da seier Monica mens, hun ligger i rød morgenkåpe på ein sofa med eit pledd over seg: I`m dooing my brother... Så svarer Chandler: Ehh..That`s grose.. ----- Synest det var litt morsomt første gangen eg hørte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå