CyberAage Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen som kan hjelpe meg å få tak i pluggen som gjør at tv-ut på kortet kan brukes med en standard videokabel. Trenger altså en omformer fra en spesiell Geforce plugg til S-video, rgb eller coax. Noen som har en slik eller vet hvor jeg kan få kjøpt dette ? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) er det en slik du sikter til? link eller et sett som dette? Endret 31. januar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Nja er ikke helt det jeg trenger. Kanskje jeg forklarte meg litt vagt isted. Jeg mangler den omformer pluggen som følger med når man kjøper skjermkortet. Jeg trenger en plugg som passer det runde huldet ved siden av dvi kontakten. Det er 9 hull i den kontakten jeg trenger en plugg til det. Edit: Utrolig dårlig bilde, hvis noen trenger et bedre så kan jeg ta et nytt. Endret 31. januar 2005 av CyberAage Lenke til kommentar
moray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Er det en slik du mener? Fikk ikke lastet opp bildet pga at det var litt for stort.. Endret 31. januar 2005 av morcan Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Er det en slik du mener? Fikk ikke lastet opp bildet pga at det var litt for stort.. Noe slikt ja. Men den kabelen der er s-video til compositt. Har 3-4 stk av den. Jeg trenger en som passer i ett hull med 9 pinner Lenke til kommentar
moray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg har to forskjellige: Edit: Skulle du ha behov for en av de så send en PM med adressen din, så sender jeg den til deg. Jeg trenger ingen av dem. Endret 31. januar 2005 av morcan Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Den til venstre ser ut til å passe. Sender deg PM Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 9pin brukes såvidt jeg vet kun til video in, så om du ikke skal bruke det, så kan du glett bruke en vanlig S-video->coax kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå