eoj_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei. Når jeg kobler pcen til tven får jeg kun bilde så lenge jeg ikke ser på film. Bildet er filmen skulle ha vært er bare helt svart på tven. På pcskjermen funker det helt greit. Se på bilder å lignene fungerer også. Hvordan skal jeg få løst dette? Espen Lenke til kommentar
Leben Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Om du setter Tv'n til main/første skjerm så får du bilde. Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har ett problem i samme duren jeg og.. har ett POV 6800GT, når jeg kobler til tven, er jeg nødt til å velge mellom TV eller skjerm.. Av en eller annen grunn får jeg ikke Clona.. noe som er sykt irriterende med tanke på at tven står i ett annet rom.. Prøvd det meste.. så mener å trur det må ligge i hardwaren.. noen med ideer ? Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ok skal prøve det med main Håper det fungerer Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå