hogne3 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei alle sammen! Jeg driver og leter etter en hendig liten ultraportabel til en veninne av meg, og har øynene nå ganske festet på en ASUS S5200N. Den virker jo som eg dugandes laptop, det eneste vi ikke liker er at det ikke er TV-ut på den; det er jo praktisk å kunne bruke en laptop til DVD-spiller eller til å spille av filmer eller video-snutter lagret på laptopen. Så: Finnes det noen mulighet til å kjøpe en eller annen slags dongle for å gå fra USB, Firewire, VGA-port (eller noe annet) og til TV-ut. Går det altså an å få den PCen til å skinne på en TV? Har ikke funnet noe enda. Har en anelse om at dette TV-kortet (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302293&view=detailed) kanskje også har en slags TV-ut-funksjon, men det er bare basert på å lese mellom linjene i spesifikasjonene. Jaja. Håper det er noen andre som har hatt dette problemet, og aller helst at det er noen som har løst det. Hilsen Hogne3. Lenke til kommentar
Leben Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sånn jeg skjønner det så er det bare video inn og ikke du med den du fant på komplett. Men vet at det finnes en boks som gjør om fra vga til s-video. Tror den er å finnes hos komplett. Skal se om jeg finner noen link. Leben Lenke til kommentar
Leben Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Denne tror jeg skal fungere Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Det er bare TV inn kort Denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110302&view=detailed Endret 31. januar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Denne tror jeg skal fungere f**n du kom først Lenke til kommentar
Leben Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Sir_cruz: Var jo den jeg linket til 2 poster opp Edit: Hehe, *Feire at jeg var først* Endret 31. januar 2005 av Leben Lenke til kommentar
hogne3 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takk takk. Det ser ut som tingen jeg leter etter. Den er litt tung og stor og slikt, finnes det kanskje noe som er mindre og mer passende til en 1,5 kg tung laptop? Lenke til kommentar
Leben Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tviler på det gitt, siden VGA og S-video feks ikke er samme type signaler. Derfor trenger man en boks som gjør om. Ikke ett noe annet som klarer dette, som i tillegg er mindre. Evt kjøpe en LCD som helt sikkert står i stil til en liten bærbar Leben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå