inoan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvor selges Gigabyte GA-7RVXP ? Skal kjøpe dette hovedkortet. Men finner det ikke på noen webshopper. Trenger hjelp! Takk Lenke til kommentar
steinih Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Har du sjekka http://www.databutikken.com/no ? /steinih :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Sjekk som han over sa, Databutikken. En kammerat av meg bestillte dette, men etter testen på Tom's hardware hadde det vært så stor påggang på dette hovedkortet så hvis han skulle ha det måtte han vente nesten 1 mnd! Så han gikk for EPoX 333 hovedkort. Men jeg synes selv at det virker som et strålende hovedkort. Jeg har selv et ASUS A7V-333 og er strålende fornøyd med dette! Lykke til med kjøpet :smile:! Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Hmm... måtte vel egentlig regne med det. Skal ha et av de tre-fire beste hovedkortene på testen på tomshardware.no. Får lete videre. Setter allikevel pris på eventuelle synspunkter på kjøp av andre kort. Skal uansett være basert på VIA KT-333 chipsettet. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 det som er dritt med dette kortet er du ikke kan stille multiplier i bios men via dip switcher,noe som er kjipt hvis du har planer om å låse opp cpu`en. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 jeg hadde tenkt å kjøpe det, men siden det ikke har AMD's CPU thermal diode Protection valgte jeg heller msi. jeg har pcen på om natten og da er det kjekt å ha beskytelse mot det. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Hmmm... valget står mellom følgende hovedkort: Gigabyte GA7VRXP EPOX EP-8K3A+ ASUS A7V333 Med andre ord så er jeg på jakt etter det beste hovedkortet som vil matche pc en min (se signatur). Et av hovedkortene fra tomshardware.com`s test( http://www6.tomshardware.com/mainboard/02q...0509/index.html ) Vil nok være aktuelt. Håper gjerne på synspunkter... Takk Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Jeg har prøvd begge Hovedkortene som du snakker om. Min favoritt er jo det jeg har selv, altså ASUS A7V-333 som flere kammerater har kjøpt til sin nye PC (4 stk med det HK'et) etter anbefaling fra meg. Alle fire har funket toppers, untatt en som har problemer med RAM, CPU eller HK, og sender tilbake PC'n til databutikken for at de skal ordne problemet for han (ikke jeg som har bygget den PC'n :smile:). Er ikke helt sikker på hvilke av delene som ikke fungerer tilfredstillende. EPoX 8K3A+ kortet har jeg også bare gode erfaringer med etter å ha bygget en PC med dette Hovedkortet i. Egentligt taper du ikke noe på hvilket av disse 2 hovedkortene du kjøper, for begge kortene er jo sykt gode og stabile. Gå for det du har mest tro på og hvilket av de du synes virker best! _________________ Mvh. Simen Bakke __________________ HUSK URL-kode! HW.no! [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-06-18 19:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå