amarios Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) her er en sketch som lillebroren min har laget, hva syns dere? Verdt å satse på? Selv tror jeg det kommer til å se jævli fett ut! Endret 31. januar 2005 av amarios Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 tror det kan funke ja, sjæl syns jeg det blir litt lyse farger men det kan absolutt bli fett hvis du gjør det bra Lenke til kommentar
amarios Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Enig, men de fargene der er bare for å vise sånn høvelig hvordan det skal bli. Worklogg blir å komme! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 dette blir nice dah! drisig med så mye lysende farger. GO FOR IT! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fluoriserende er fett! =D Bruke UV for å forsterke effekten? Du kan jo prøve å lage litt mønster eller motiv eller noe sånt på fronten der det på bildet bare var svart, så blir det kanskje litt mer spennende! Istedenfor en svart boks som lyser grønt her og der..! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 har tenkt å slenge i noen uv-lys o.l.......tenkte på en slags flammelakkering i grønn på dekselet foran.....og kanskje lage et "flamme-vindu"......updates will come soon! må bare ordne meg en dremel og noe verktøy! Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Freshe farger go go go! blir konge med det vinduet og grønne neon lys under da !! (under kassa lixom) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tror det hadde blitt bedre hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen merket er, og hatt det svart der og. Bak merket er det vel også et lite hull som bør tettes hvis du ikke tetter hele hullet der nede. Håper du skjønte det. Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tror det hadde blitt bedre hvis du hadde sparklet igjen hullet der AOpen merket er, og hatt det svart der og. Bak merket er det vel også et lite hull som bør tettes hvis du ikke tetter hele hullet der nede. Håper du skjønte det. i agree! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fett med flammer da! Men hvordan tror du det vil samsvare med det knall grønne fluoriserende? Enig med Vågebu.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 tenkte på fluoriserende flammer da og der aopen merket er har jeg tenkt å lage til et fett casebadge eller noe sånt....fortsett å gi meg tips! takker for all hjelp hittils! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ahhh! Da så.. My bad Hva med en fet 120mm vifte i front med en grill som samsvarer med flammene på en eller annen måte? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med flammer som har litt tribal-preg over seg? Fant noen fine via. google: http://www.knightmanproductions.com/Online...ensed%20Images/ http://www.lettertech.com/images/2002HELME...01%20FLAMES.jpg Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 tja, er ikke helt ute etter tribal flammer, mer sånne gammeldagse hot rod greier.....har tenkt over det å ha vifte i fronten, men jeg vil ha en "clean" look. så jeg er usikker på om jeg skal ha vifte der fordi det vil kanskje ødelegge helhetintrykket av kabisset? men fortsett å gi meg tips! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Prøv å krom inn vifta, så får du en fin look! Hot rod sier du? Fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå