D3nnis Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hey! jeg skal prøve å kjøpe meg et nytt tower før påske(*håper*) midi Tower Det jeg leter etter er et vanlig tower med vindu og dør på! har ikke så veldig lyst til å skarpe ut et vindu selv.kan bli en risko. (Vil helst ha den i svart kanskje aliminium hadde ikke gjort noe).. Noen som har forslag!? Endret 31. januar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjøpte et velig billig kabinett her for ikke så lenge siden, Chenbro gaming bomb kostet meg 295kr med vindu så det var jo veldig billig. De er omtrendt ikke å få lengere. Men dette så ganske tøft ut http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WT . men du får se litt rundt hva som faller i smak. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det så bra ut... MEN Dårlig bruk av emnefelt.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 det he er jo et kult kabinett(syns jeg) det er ikkeno plaxi i seide døra men det er gitter og det gir en kule effekt vis du har neonlys inni Mercury Mesh (sort) (kan fåes i sølv også) Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvor mye penger er du villig til å legge i detta kabinettet a? Hvis det ikke står om penger ville jeg valg et Lian Li kabinett fra Microplex ... Dette skal visst være ganske bra Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Chief_R-W : Var ikke så værst det nei! DarkStarr: tja DeFalk: tja ca 1000, noe i rundt der vel! Var fint det Lian Li men litt dyrt Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå