Penol Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Min 7 måneder gamle AMD 64 3000+ ser ut til å ha tatt kvelden. Etter utallige forsøk på gjenoppliving, skal jeg nå prøve å få en ny ved hjelp av reklamasjon. Jeg har ikke gjort noe for å drepe den, hverken overklokking eller høye temperaturer, den har bare tatt kvelden. Hvordan går jeg fram ved reklamasjon? Har mistet kvitteringen, men mener jeg kjøpte den på Netshop, men de har jo ikke like god oversikt over min ordrehistorikk som Komplett (hvertfall ikke som jeg kan se på mine kontosider). Skal ringe Netshop i morgen, men lurer på om noen har noen tips å komme med? Man kan vel uansett finne ut når cpu'en er produsert ved å lese på selve cpu'en, og jeg ser på Komplett sine sider at AMD har 3 års fabrikkgaranti så garanti har jeg hvertfall. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du fikk kanskje en ordrebekreftelse på mail da du bestilte hardwaren din? Men jeg tror at hvis du ringer Netshop, så klarer de å finne deg i systemet sitt, da man er pliktig til å oppbevare alt mulig slags papirer i x antall år. Dette husker je fra da jeg jobbet i ett postordrefirma... Og dessuten så er netshop KANON på kundeservice, i allefall det jeg har opplevd av dem. ta en telefon til dem og spør:) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis du logger deg inn På Netshops sider skal du finne ordrene dine på "ordrestatus". Fremgangsmåte for retur finner du her. (Dette fant jeg ut på et par sekunder ved å ta en titt på sidene til Netshop) Lenke til kommentar
Penol Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hvis du logger deg inn På Netshops sider skal du finne ordrene dine på "ordrestatus". Fremgangsmåte for retur finner du her. (Dette fant jeg ut på et par sekunder ved å ta en titt på sidene til Netshop) Jeg har selvfølgelig logget meg inn der, men problemet er at jeg sannsynligvis har bestilt via en annen konto eller noe sånt slik at bestillingen ikke har blitt lagret på min personlige konto. Edit : Uansett har jeg nå funnet frem til bestillingen via andre og kan begynne reklamasjonsprosessen. Endret 31. januar 2005 av Penol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå