fargoth Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg heter Tommy og bor på storhaug. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg heter Tommy og bor på storhaug. Grattis Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er fra Sola, men bor nå på Storhaug. Kjempefin by. Beste i hele verden, sant Mirann? Kommer selv fra sola, og deg har jeg sett før. Du har gått på Røyneberg skole, right? Det stemmer. Røyneberg, verdens navle Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne Her Ganske fint vær i dag, sol og greier Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne Her Ganske fint vær i dag, sol og greier Bryne indeed. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fra Bryne? (Verdens Navle) Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne Her Ganske fint vær i dag, sol og greier Bryne indeed. Brynaaaa. Er det en bra plass å bo da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne Her Ganske fint vær i dag, sol og greier Bryne indeed. Brynaaaa. Er det en bra plass å bo da? Nei. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er fra Stavanger. Eiganes/Kannik området. Stavanger er den mest oppskrytte byen i landet... De eneste som liker Sandnes bor der. Det er fakta. Byen er et rot! Den har ikke arkitektur, den er skitten og over-tagga, med bare heisekraner i høyden! Fysj! Meneh, jeg liker wh1te for det. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne Her Ganske fint vær i dag, sol og greier Bryne indeed. Brynaaaa. Er det en bra plass å bo da? Nei. JOOO! Bryne Eiger! Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne suger like kraftig som en jævli heftig skypumpe. Kommer selv fra Dogbay (Hundvåg), Stavanger. Bor for tiden i Trondheim (møkkaby). Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Eg e egentlig halveis fra Haugesund/Karmøy. Mamma kommer derifra..og eg kan dialekten! Men kan få litt inntrykk av at haugesund e for narkovrak elr hyperkristne..eg syns ikke det, men vet at det e en ganske vanlig oppfatning..synd. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bryne suger like kraftig som en jævli heftig skypumpe. Det kan du si på basis av HVA? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hommersåk, som ligger 20 min fra sandnes som ligger 20 min fra stavanger, som ligger i Rogaland Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hommersåk, som ligger 20 min fra sandnes som ligger 20 min fra stavanger, som ligger i Rogaland whatever he said... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det skal sies at denne tråden ble laget før vi satte en stopper for alle disse "jeg er fra x, dy er fra Y" trådene, men har vi satt en stopper så har vi satt en stopper. Så tråden stenges, da det uansett bare vil bli en lengre "krig" om hvilket sted som er best... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 "Åpningsbump". Vi gir trådene et forsøk i håp om at det ikke blir alt for mye av det gode. Men vennligst unngå å opprette tråder som blir alt for lokal Husk å poste noe konstruktivt og relevant, normalt småprat har vi SO4 til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 WoW da var det ok med lokale tråder . det er btw en treff tråd for stv området her og , sjekk den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå