Marius_EV Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Siden bergenserene snakker om lyn kan jo vi også gjøre det. Her(sola) har det vel smålynt siden kl halv 7 ca. 25 000 var uten strøm i 30-40min da lynet traff en trafostasjon. Tror det har stoppet nå. Bildet: Endret 1. september 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bor i Stavanger (hvis det teller ) Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kommer fra Sola Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jeg bor midt i stavanger det er en tråd om forumtreff en ellerannen plass på forumet Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jeg bor midt i stavanger Synes du ser så kjent ut shø.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) jeg bor midt i stavanger Synes du ser så kjent ut shø.. ? hæ vell her er tråden om forumtreffet i stavanger http://forum.hardware.no/index.php?showtop...9&hl=forumtreff EDIT: hvor har du sett meg ? Endret 1. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg bare tulla Tenkte på det hodeskallebildet ditt bare.. Overtrøtt spøk Edit: Må ha sett deg en sen lørdagsnatt ved domkirka, på vei hjem fra byen Endret 1. september 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bare tulla Tenkte på det hodeskallebildet ditt bare.. Overtrøtt spøk oki , er btw masse bilder av meg i RPP les siggi Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er fra Sola, men bor nå på Storhaug. Kjempefin by. Beste i hele verden, sant Mirann? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bare tulla Tenkte på det hodeskallebildet ditt bare.. Overtrøtt spøk oki , er btw masse bilder av meg i RPP les siggi De må jeg sjekke ut...Kanskje jeg virkelig har sett deg..? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er fra Sola, men bor nå på Storhaug. Kjempefin by. Beste i hele verden, sant Mirann? Nest best! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bare tulla Tenkte på det hodeskallebildet ditt bare.. Overtrøtt spøk oki , er btw masse bilder av meg i RPP les siggi De må jeg sjekke ut...Kanskje jeg virkelig har sett deg..? vell jeg kjørte buss før i tiden men småprat tar vi i SO nye bruker er altids velkommen der Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Øyyy... Røyka, drikka, pula, sloss. Godeset gjengen det VA oss Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 men bor nå på Storhaug. Me2. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Erhm.. Jelsa, Rogaland ^^ Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 rogaland, haugesund Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nå har jeg flytta fra Ullandhaug til Hundvåg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nå har jeg flytta fra Ullandhaug til Hundvåg. Var på Hundvåg sist helg, jeg! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er fra Sola, men bor nå på Storhaug. Kjempefin by. Beste i hele verden, sant Mirann? Kommer selv fra sola, og deg har jeg sett før. Du har gått på Røyneberg skole, right? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Fra randaberg her. Bor og jobber i oslo nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå