Skeptos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fra sør-Rogaland, jeg. Vil bare si at Stavanger er fanden meg en KONGE by! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Stavanger her.. Norges beste by! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sånn såm detta snakke dei i Ållgår: "Æg e bære ellar dæg i kountarstraik!" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sian me alle e i frå Rogaland, så kan me vel snakka dialekt i denna påsteringå, isje sant? Nei, greit at andre og kan lese det som står her. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 - 66 faktisk. Jepp, skal nok bortom... Sjekke om Spaceworld har wow inne når de åpner.. Blir det masse gode tilbud der eller? Hadde tenkt å ordna meg noen billig musikk og nye ski Håper are det blir bedre en Bryne Torg Senteret fordi det er noe j*vla dritt Var der i dag. KJEMPEMASSE folk... 18 klesbutikker:(. Tok en tur innom jeg også. Der det er gratis kake er jeg, men det var lite gode tilbud egentlig. Stive priser. Er vel det 2. største kjøpesenteret her i Rogaland etter kvadrat? Var MASSE folk, skulle egentlig kjøpt noen dvd'er på spaceworld, men var så sinnsyk kø Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sian me alle e i frå Rogaland, så kan me vel snakka dialekt i denna påsteringå, isje sant? Eg håbe at moderatorane/administratorane tillade åkke de. Det finnes mange ulike dialekter i Rogaland så hvis alle skal skrive på sin egen måte blir denne tråden veldig tung å lese. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ska me snakka Stavangårsk, ska det ver goe gammale Stavangårsk. Ikkje det der "sian" og "frå" tullet Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ska me snakka Stavangårsk, ska det ver goe gammale Stavangårsk. Ikkje det der "sian" og "frå" tullet Spar meg. Så vidt jeg takler Stavanger-dialekta i hverdagen. La den bannlyses fra forumet. Hilsen Sandnes-gutt. Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Eiganes her.. Hva er egentlig formålet med denne tråden? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eiganes her.. Gått på St. Svithun? Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eiganes her.. Gått på St. Svithun? Nix, Sola og Uldals vgs.. Hvordan det? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eiganes her.. Gått på St. Svithun? Nix, Sola og Uldals vgs.. Hvordan det? Bare lurte. Føler alle fra Eiganes har gått/går på St. Svithun. Går selv på sola vgs..... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Stavanger her også , fin by liker den veldig godt. Ikke for liten og ikke for stor Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Andre som digger været? Er jo nesten sommer her jo Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 her er det også gull fint vær.... haugeund \ rogaland her Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Rett og slett nydelig! Synd jeg ikke er på fjellet i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå