vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Figgjo er ikke det det der tallerken/glass fabrikk-butikk greiene man kjører forbi når man skal til kongeparken? Stemmer det. Figgjo AS er forøvrig nokså kjent i utlandet, slik at jeg mang en gang har snublet over et produkt fra denne bedriften på ferie. Det er i grunn ganske utrolig at en liten norsk bedrift, lokalisjonen tatt i betrakning, er såpass etterspurt utenlands. Blir litt stolt av det. Helt enig. Blir selv stolt når jeg oppdager at glasset jeg drikker av på en resturant i Barcelona stammer fra Figjo Edit: Skriveleif Endret 6. februar 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sitter og loker i Stavanger. Ullandhaug, nærmere bestemt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sandnes jeg og. Nesten naboen til wh1te. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Storhaug rocke gadå! Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 få fra tasta her da Noen som går på RVGS? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Vi ser ut til å være en døende rase. Endret 8. februar 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Egersund går på skole i Sandnes Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Egersund går på skole i Sandnes hva slags fag tar man for å havne uti der? skal forresten ta påbygg ved Egersund neste år Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fag og fag, heller si at jeg ikke liker karaktertbasert inntak. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) offtopic: Hvor ligger politistasjonen i Sandnes? Noen kjørte på meg i dag og stakk av Edit: bare foten Endret 8. februar 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
-Kimmi- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg kommer fra Rogaland, Hå, Vigrestad. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Sandnes politistasjon Elveg. 25 Postboks 8 Sentrum, 4301 Sandnes........................... 51 68 40 00 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 offtopic: Hvor ligger politistasjonen i Sandnes? "Midt i" sentrum, mellom den nye Meny-butikken og kulturhuset (blir det vel?), på "baksiden" av Arkaden. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som at jeg til nå er den eneste fra Ålgård på forumet her... Husker at jeg var med bl.a. allyse og sim på Dolly Dimples Stavanger under WarpZone 10 (er ikke 100% sikker hvilken) for litt avveksling. Ellers blir det lite LAN på meg nå, så mye som jeg jobber + spiller basketball for øyeblikket. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hva syns vi om det flotte været vi har her i dag? Var stress å sykle hjem fra skolen i 20-30cm snø Endret 14. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hvor er Bryne? Kommer fra Bryne jeg da..... GLEDER meg til M44 opner 17 mars (Den 2. største Coop Obs! butikken i norge (trondheim har den største) og 70 butikker *wee* ) Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva syns vi om det flotte været vi har her i dag? Var stress å sykle hjem fra skolen i 20-30cm snø Kødder du ? Har jobbet på sandnes i hele dag... helt utslitt av og vasse i den tunge blaute snøen fra hus til hus bare for og sette i 13 sikringer på sørbøfeltet. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Bor for tiden på Hinna i Stavanger, men er opprinnelig Ganddalsgutt Mr.Ueland: du kjenner vel ikke en Tom Erik Ueland fra Nærbø? Gikk i klasse med han i fjor hihi, håbuen Edit: Været her i distriktet suger :/ kjørte moped her i dag, såpeglatt :S Endret 14. mars 2005 av Azton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå