Totenkopf Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Bokmål = Endret 6. februar 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bor i Rosenli (Storhaug) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Foressten kor gammale æ du Ueland? Hehe! Endele kan æg snakka jærsk på forume! er 19, dog selv om det er greit å snakke jærsk enkelte ganger er det nok greiest og snakke "norsk" her så alle forstår Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 sandes eller hommersåk då. skål for den ta deg ei saftige pera. Go hommersåk! Vet om 5 stykk på forum som er derfra i alle fall, bodde der før sjøl osv. Du kan skrive meg opp på den lista og... (lista over forum-medlemer som bor på Hommersåk) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bor i Rosenli (Storhaug) GÅr du på St. Svithun? Storhaug, Stavanger her! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen fra hommersåk her som er kompis med Frode Ulriksen? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen her som skal på SOAD konserten i Juni da? Blir kjedelig å reise alene til Oslo ;P Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tenkte jeg skulle bort. Har enda ikke bestilt billetter for jeg har ingen å reise med enda, men jeg skal bort. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) - Endret 8. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Rogaland, Sauda. Sauda Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sandnes! Når sant skal sies bor jeg i det lille utkantsstedet Figgjo, hvilket minner mer om nabokommunen Gjesdal enn Sandnes, men det er likevel en del av Sandnes. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Figgjo er ikke det det der tallerken/glass fabrikk-butikk greiene man kjører forbi når man skal til kongeparken? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sandnes her Min skolebuddy! -Midt i Sandnes sånn ca. Går du på Sandnes vgs? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sandnes her Min skolebuddy! -Midt i Sandnes sånn ca. Går du på Sandnes vgs? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) klasse og fornavn? Edit: Ahhhh, glem det, fant det ut *Sleeping Genious* Endret 6. februar 2005 av Gef Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) klasse og fornavn? Edit: Ahhhh, glem det, fant det ut Skulle vel ikke være vanskelig med nicket mitt, fødselsdatoen i profilen og en aldri så liten klasseliste, f.eks på www.sandnes.vgs.no men; - Carl M 1F Edit: hehe kommentar kommer vel av min tilstand når engelsklæreren ropte opp navnene første dagen. Føler jeg har blitt stempla som konstant trøtt(stemmer vel og ) *Uansett hvor fort du snur deg er rompa alltid bak* Endret 6. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Idsøe? I slekt med Tonje Idsøe? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Figgjo er ikke det det der tallerken/glass fabrikk-butikk greiene man kjører forbi når man skal til kongeparken? Stemmer det. Figgjo AS er forøvrig nokså kjent i utlandet, slik at jeg mang en gang har snublet over et produkt fra denne bedriften på ferie. Det er i grunn ganske utrolig at en liten norsk bedrift, lokalisjonen tatt i betrakning, er såpass etterspurt utenlands. Blir litt stolt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå