eiD Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 NC Silent Whisper Støy er og blir et enda større problem for nye datamaskiner. Med CPU-, GPU- og kabinettvifter som ligger på 30dB hver, kan isolering være en lur ting. Vi tester NoiseControl's Silent Whisper. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sluttet kameraet å fungere midt under testen, eller? Hva med litt bilder av kabinettet ditt, før og etter? Du kunne i det minste skrevet hvilket kabinett du har. Du never også at temperaturen "kan" stige, men du har på en lite imponerende måte glemt å ta med om den i ditt tilfelle faktisk gjorde det eller ikke. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bare meg som ikke hørte forskjell på lydopptakene? hørte ikke på sideopptakene da, bare front Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sluttet kameraet å fungere midt under testen, eller? Hva med litt bilder av kabinettet ditt, før og etter? Du kunne i det minste skrevet hvilket kabinett du har. Du never også at temperaturen "kan" stige, men du har på en lite imponerende måte glemt å ta med om den i ditt tilfelle faktisk gjorde det eller ikke. Chieftec kabinett om jeg husker rett. Grunnen til at temp ikke er tatt til full betraktning er pga uregelmessigheter under målingen som gjorde at temp forskjellene ikke var reelle. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm... kunne ikke tenke dere å teste mattene fra andre nettbutikker også? Etter at Netconnection kom med ny side er siden en skrekk å besøke i Opera. De har sagt de skal forbedre dette, men de tar seg om ikke annet _god_ tid! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Var innom netconnection ganske ofte før, men etter den nye sida som aldri blir "ferdig" har min trafikk stoppet fullstendig opp. er det ikke bare å sette en størrelse på iframen nedover eller no? kunne ikke være så forbanna vanskelig vel? er jo værre en hjemmesia mi det her, rammeverket er tilstede, men aldri noe nytt som skjer... og ang. testen.... var litt kort, men litt bilder hadde gjort saken bedre. hørte ingen stor forskjell i lyden med vs uten egentlig. Skulle tatt en Dalta og satt inni omtrent midt på og tatt lyd før og etter... Endret 1. februar 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vurderer sterkt å kjøpe noen slike til mitt kabinett. Jeg savner noen små ting i testen som nevnt over. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hadde vært veldig fint å se et blide av monteringsprosessen og et med produktet ferdig montert! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://overklokking.no/casemods/magicfleece/index.html Der finner dere en del mer info (riktignok ikke samme produkt) - monteringen er ikke stort annerledes, og det gjelder for de aller fleste støydempemattene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå