manna420 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Har lest en del artikler i det siste angående sikkerhet i trådløs nettverk. Jeg har også trådløs nettfverk hjemme men vet ikke hvordan å sikre den. Har lest artikkelen på hardware siden men fikk ikke til det. Lusrte på hvordan man setter den så kalte keyen som må være mellom 5 - 13 ASCII tegn. Får ikke til det der jeg ass. Men selv etter å ha klart det er den sikrett da? så spørsmålet er hvordan sette keyen og om det holder? Lenke til kommentar
Soho Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 For at folk skal kunne hjelpe deg trenger man å vite hvilken trådløs router/aksesspunkt du bruker. Men på routeren min ligger det under wireless. Der har jeg noe som heter Security. Videre må jeg velge WPA Encryption Type Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hei Jeg har Routeren Philips Wireless Base station 11g. Hvordan satte du keyen forresten. Jeg kan komme fram til å legge keyen jeg å men vet ikke hva jeg skal sette som key. Den kommer altid med feilmelding at det ikke er nok tegn osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå