Tenshi Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Hey, trenger ett lite tips her. Jeg skal som noen kanskje vet arrangere LAN med ett crew på 8 pers i vinterferien, og kom på en ide om å ha live webcam fra LANet, og streame det opp på en nettside. Er dette mulig, kan se for meg en løsning at jeg må ha ett program oppe å gå eller noe, som sender til en webside, eller noe sånt. Hvor kan jeg finne dette, og helst noe som er lett å bruke. Har lite tid til å sette meg inn i noe avanserte greier. Noen som har ærfaringer med dette? Takker for all hjelp. Programmet bør være freeware siden jeg ikke vil insvistere penger i noe som skal brukes 4 dager... Tenshi Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Burde ikke være noe problem å få til i Linux. *sette opp system på maskina mi når jeg kommer hjem* men viktigste for meg med denne posten er at den dukker opp i ego-søket mitt så jeg får fulgt med på tråden Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Men jeg bruker ikke Linux, noe til MS hadde hvert fint Tenshi Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 www.webcamxp.com kan du bruke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 du må legge ut nettsiden til webcammen når lanet begynner.. vill se Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 www.webcamxp.com kan du bruke Men det koster penger Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Ser ut som om det er 21-dagers trial. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Ser ut som om det er 21-dagers trial. Ja, og da har du 17 dager tilgode etter LANet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå