Spokem Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingardj skrev: Karsk er jo gærrstygt. Urg. Edit_ Det skulle være gørr. Og utrolig fælt og kvalmende, men det er kanskje pga. kaffen. Neinei.. er du trønder drikker du karsk! Om du av en eller annen grunn ikke liker det så får du ta en titt på slektstreet og se hvor du og dine stammer fra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingardj skrev: Karsk er jo gærrstygt. Urg. Edit_ Det skulle være gørr. Og utrolig fælt og kvalmende, men det er kanskje pga. kaffen. Neinei.. er du trønder drikker du karsk! Om du av en eller annen grunn ikke liker det så får du ta en titt på slektstreet og se hvor du og dine stammer fra He he. Spokem. morsia stammer vel fra nord på Fosen et sted, men jeg erkjenner ikke noe sammenligning eller noe derifra. Jeg og min kjære farside kommer fra Solund i Sogn og Fjordene med avstamming fra Harald Haarfagre. Har de siste 50 årene og vel så det bodd i Rogaland, Stavanger. Bortsett fra meg da, som bare fikk 2 år der nede før jeg ble tvangsflytta til Orkanger. Er en grunn til at jeg drikker Coca-Cola på LAN/sql Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *bump* Blei det aldri møte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå