Gå til innhold

Noen fra bartebyen/karskland?

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil kjempe om tittelen som verdens værste bowler!

For ca. ett år siden når jeg gikk på vgs hadde vi noe utvekslingsting med en skole på zanzibar, vi fikk noen hit og vi sendte noen dit. Jeg var med på en bowlingkveld sammen med de, de hadde da aldri sett eller hørt noe om bowling..

lang historie kort: jeg kom nest sist. Eneste jeg slo var ei som mista ballen på foten da hun skulle rulle(?) sin 2. ball..

Lenke til kommentar

Heija, er i fra tr.heim jeg også. På tr.heims treffet var vi 8stk.

Har ikke sett de i treaden her enda.

Men altså gi dere, trur vi må 'kjempe' om å får værste bowler,

siden vi alle utgir oss får å være det. Men LarsP siden du laga så

søt post så kan du lag en liste over aktuelle folk da, sign me up.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bodd i Trønderland, nærmere bestemt Orkdal i flere år.

Dette er faktisk mitt 17. år.

Jeg kan ikke si jeg liker fylket og stedet noe særlig, men er her jeg har de fleste venna mine, så jeg kan vel ikke si noe på det.

Bowling høres moro ut. *mimre tilbake til da jeg klarte å skli på banen og ta turen bortover å ta en strike med kroppen mens kula havna i renna*

*mimre til da man var i Stavanger og bowlet og ens kompis sendte kula hardt bortover banen, ned i renna, opp i lufta, over på andre banen og tok strike der*

Lenke til kommentar

Jeg bor i omegn :p Si 3 mil sørover... Og dette med bowling hørtes så morro ut da jeg leste det idag at jeg vil være med

Men vi drar ikke noe sted før vi har fortært en flaske kjellervann :D det må jo merkes at trønderene er ute på byen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...