Juleniss1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Merket meg at det er en del studenter her som bor i Tr.heim i alle fall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Trondheim er den storbyen i Norge som har flest studenter i forhold til det totale antallet som bor der. Tror tallet ligger et sted mellom 30-35000. Og det tilsvarer vel drøyt 20% av totalen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fikk høre på immatrikuleringen at 1/4 av Trondheims befolkning er studenter... Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vil kjempe om tittelen som verdens værste bowler! For ca. ett år siden når jeg gikk på vgs hadde vi noe utvekslingsting med en skole på zanzibar, vi fikk noen hit og vi sendte noen dit. Jeg var med på en bowlingkveld sammen med de, de hadde da aldri sett eller hørt noe om bowling.. lang historie kort: jeg kom nest sist. Eneste jeg slo var ei som mista ballen på foten da hun skulle rulle(?) sin 2. ball.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heija, er i fra tr.heim jeg også. På tr.heims treffet var vi 8stk. Har ikke sett de i treaden her enda. Men altså gi dere, trur vi må 'kjempe' om å får værste bowler, siden vi alle utgir oss får å være det. Men LarsP siden du laga så søt post så kan du lag en liste over aktuelle folk da, sign me up. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Får vel vurdere å ta turen jeg også. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nå har jeg bodd i Trønderland, nærmere bestemt Orkdal i flere år. Dette er faktisk mitt 17. år. Jeg kan ikke si jeg liker fylket og stedet noe særlig, men er her jeg har de fleste venna mine, så jeg kan vel ikke si noe på det. Bowling høres moro ut. *mimre tilbake til da jeg klarte å skli på banen og ta turen bortover å ta en strike med kroppen mens kula havna i renna* *mimre til da man var i Stavanger og bowlet og ens kompis sendte kula hardt bortover banen, ned i renna, opp i lufta, over på andre banen og tok strike der* Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 oK...jeg er vell den som bor midt i sjef karsk byen da. (stjørdal) 2 mil utenfor Trondheim.....Si i fra vis det blir bowling da uansett om det ikke er min sterke side.... Min vote går at vi går på DREAMS! Lenke til kommentar
Spokem Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg bor i omegn Si 3 mil sørover... Og dette med bowling hørtes så morro ut da jeg leste det idag at jeg vil være med Men vi drar ikke noe sted før vi har fortært en flaske kjellervann det må jo merkes at trønderene er ute på byen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 He he... Enig med Spokem;) Trønders on a rampage! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hw.no og fylle fest går aldri bra Dere skjønner om dere leser om den tråden om tabbene man har hatt med alkohol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 he he, joda, men lell... Kan vi få noen til å prøve å filme det og. Kan bli morosamt det:P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 da vet jeg ikke om jeg tørr å være med, viss alle ska være pese :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 he he:P Come on, har på følelsen av at dette treffet trenger flere jenter. Ser ut som det er større kvanta hankjønn der hittil:P Ja til flere jenter:P Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg bor 12 mil unna tr.heim, men det er vel i området.. Endret 1. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg bor og i Chøddal. Rart sted btw, Spokem, du har stjålet avataren min!!!111 edit: bare behold den, fiksa en ny en Endret 1. februar 2005 av Gregers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Var det ikke flere fra Bartebyen/Karskland nå da. Nei nei:P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Æss, er sikkert flere. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Karsk er jo gærrstygt. Urg. Edit_ Det skulle være gørr. Endret 6. februar 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ingardj skrev: Karsk er jo gærrstygt. Urg. Edit_ Det skulle være gørr. Og utrolig fælt og kvalmende, men det er kanskje pga. kaffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå