Gå til innhold

Noen fra bartebyen/karskland?

LarsP

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen andre her på forumet som også bor i Nidaros eller omegn? Ser at Bergenserne har funnet en god tone her, så det må jo være mulighet for at også vi trøndere kan få det samme. Så gi lyd fra dere om dere har Lerkendal som Mekka og kaffe som favorittblandevann!

mvh

Lars "har itj bart" Pedersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er seriøst kongeriket Noregs verste bowler.

Nei. Ingen er dårligere enn meg. Ikke bare er kordinasjons evnen min noe som ikke ligner noe... men ikke høyre tommel ser helt normal ut heller...

Eg skal faktisk bowle i morgen... er noe skvip som klassen arangerer.... blir gøy... for de som ser på meg... :lol:

EDIT: Nå bor eg langt langt borte fra bartebyen ;)

EDIT2: Trekker det eg sa, eg fant en eminent som var værre en meg.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Vel, jeg er jo fra Trondheim, men ikke akkurat naa. Snakkes i Juni da jeg kommer hjem :p

Terje "lik itj karsk" Hekkelstrand ^_^

Og jeg suger i bowling jeg ogsaa.. Fiks et lan eller noe, noe jeg er god i.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Er ikke innfødt bartefrans, men studerer i Trondheim... Synes forøvrig at trønderdamer er usjarmerende med den hæææslige dialekta, takler det rett og slett ikke. Har dere noen tips ettersom dere har taklet det fra tidlig alder av? :p

Forresten noen som har lagt merke til været nå? Det er sykt! Blåser faenmeg storm, hagler, lyner og tordner. Jeg stod på verandaen mitt kun iført morgenkåpe, midt under helvete og lekte supermann med en sigg i kjeften. Det var digg!

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Hvor langt strekker "omegn" seg? Bor drøye 7 mil nord for Trondheim, i Skogn.

Jeg også. Går nok under "Karskland". :p

Edit:

En gang falt jeg i det jeg skulle kaste kula, og kula fikk så liten fart at den satte seg fast i renna og aldri kom frem til kjeglene. Bowling skal ikke være lett.

Haha, husker det som om det var i går! :!:

Vel, det virker som om alle er elendige i bowling (meg inkludert), så kanskje vi skal vurdere noe annet? For all del.. Bowling kan jo fort bli morsomt det. :p

Endret av aero^^
Lenke til kommentar
Er ikke innfødt bartefrans, men studerer i Trondheim... Synes forøvrig at trønderdamer er usjarmerende med den hæææslige dialekta, takler det rett og slett ikke. Har dere noen tips ettersom dere har taklet det fra tidlig alder av? :p

Tror det enkleste blir rett og slett å akseptere den. Jeg for min del takler ikke jenter med oslodialekt. Ser at de prater, men alt som kommer ut er piping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...