LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lurte på om det var noen andre her på forumet som også bor i Nidaros eller omegn? Ser at Bergenserne har funnet en god tone her, så det må jo være mulighet for at også vi trøndere kan få det samme. Så gi lyd fra dere om dere har Lerkendal som Mekka og kaffe som favorittblandevann! mvh Lars "har itj bart" Pedersen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bartebyboer her Egentlig fra en koselig liten bygd i Møre & Romsdal ved navn Tresfjord, men flytta hit i høst. Me likes the Barteby Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvor langt strekker "omegn" seg? Bor drøye 7 mil nord for Trondheim, i Skogn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Grunnen til at jeg nevnte omegn var at jeg tenkte at kanskje vi OG kunne få til en liten bowlingkveld eller noe sånn. /me skuer over byen... æsj, ser ca nada grunnet tett snøvær. :-\ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bowling? Vel, da får nok den gemene hop seg en god latter når jeg skal klinke ned kjeglene... Jeg er seriøst kongeriket Noregs verste bowler. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Du snakker med karen som spiller dobbelt så bra i fylla, han som ble kastet ut av bowlinghallen grunnet høylytt banning og utallige requests etter Naglfar på høyttaleranlegget! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sist gang jeg spilte kasta jeg kula i renna 5 ganger på rad... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) En gang falt jeg i det jeg skulle kaste kula, og kula fikk så liten fart at den satte seg fast i renna og aldri kom frem til kjeglene. Bowling skal ikke være lett. Endret 31. januar 2005 av satyrium Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hadde drept for å være flue på veggen under møtet mellom Norges tre selverklært verste bowlere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg er seriøst kongeriket Noregs verste bowler. Nei. Ingen er dårligere enn meg. Ikke bare er kordinasjons evnen min noe som ikke ligner noe... men ikke høyre tommel ser helt normal ut heller... Eg skal faktisk bowle i morgen... er noe skvip som klassen arangerer.... blir gøy... for de som ser på meg... EDIT: Nå bor eg langt langt borte fra bartebyen EDIT2: Trekker det eg sa, eg fant en eminent som var værre en meg. Endret 1. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Vel, jeg er jo fra Trondheim, men ikke akkurat naa. Snakkes i Juni da jeg kommer hjem Terje "lik itj karsk" Hekkelstrand ^_^ Og jeg suger i bowling jeg ogsaa.. Fiks et lan eller noe, noe jeg er god i. Endret 31. januar 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Er ikke innfødt bartefrans, men studerer i Trondheim... Synes forøvrig at trønderdamer er usjarmerende med den hæææslige dialekta, takler det rett og slett ikke. Har dere noen tips ettersom dere har taklet det fra tidlig alder av? Forresten noen som har lagt merke til været nå? Det er sykt! Blåser faenmeg storm, hagler, lyner og tordner. Jeg stod på verandaen mitt kun iført morgenkåpe, midt under helvete og lekte supermann med en sigg i kjeften. Det var digg! Endret 31. januar 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hvor langt strekker "omegn" seg? Bor drøye 7 mil nord for Trondheim, i Skogn. Jeg også. Går nok under "Karskland". Edit: En gang falt jeg i det jeg skulle kaste kula, og kula fikk så liten fart at den satte seg fast i renna og aldri kom frem til kjeglene. Bowling skal ikke være lett. Haha, husker det som om det var i går! :!: Vel, det virker som om alle er elendige i bowling (meg inkludert), så kanskje vi skal vurdere noe annet? For all del.. Bowling kan jo fort bli morsomt det. Endret 31. januar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Er ikke innfødt bartefrans, men studerer i Trondheim... Synes forøvrig at trønderdamer er usjarmerende med den hæææslige dialekta, takler det rett og slett ikke. Har dere noen tips ettersom dere har taklet det fra tidlig alder av? Tror det enkleste blir rett og slett å akseptere den. Jeg for min del takler ikke jenter med oslodialekt. Ser at de prater, men alt som kommer ut er piping. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 bor bare 15 mil unna tr.heim, så viss dere skal bowle vil jeg være med Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Bowling var bare et eksempel (jmfr: Bergenserne). Er med på action uansett form jeg Hanne. =pPpPP Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hehe,okei! kan vi ikke dra på pirbadet da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hater offentlige bad, alt er så forbanna skittent! Men, men: om du virkelig har lyst å se den undereksponerte (tenk: sol) vikingkroppen min - be my guest! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er som kjent fra Sør-Trøndelags beste by: Tr.heim Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hater offentlige bad, alt er så forbanna skittent! Men, men: om du virkelig har lyst å se den undereksponerte (tenk: sol) vikingkroppen min - be my guest! men er det virkelig ingen fler fra tr.heim her?eller områder rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå