Gå til innhold

"Krasja" hd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nøyaktig det samme skjedde til meg dessverre. Det vil si, jeg hørte ikke den "gnisten" du refererer til, men jeg kom borti disken en gang jeg skulle skifte skjermkort. Da måtte jeg formatere disken på nytt. En annen gang jeg skulle sette i en ny vifte var jeg ikke borti disken heller, men da måtte jeg formatere nok ein gang. En tredje gang jeg var inni maskinen var det slutt. Da var jeg heller ikke borti disken, men det virka som den var ekstremt overfølsom...

IBM-disk, XP60, 41 GB.. anbefales ikke!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 10:33, jester skrev:

Serveren min har 5 IBM disker og arbeidsmaskina mi har 1 ibm disk. Begge maskiner står på 24/7 og jeg har enda aldri hatt noe trøbbel med ibm sine disker.

Det er jo flott at du ikke har hatt problemer med noen av diskene dine, men jeg vil tørre å påstå at du da har vært svineheldig...

Jeg har hatt 2 selv, og begge gikk føyken (IBM 45 GB disker). Holder meg til WD heretter jeg :smile:

Lenke til kommentar

Så det er flere diskusjone om IBM, det er ikke bare jeg som har problemer altså!! :grin: Advarer mot IBM

Det er ikke tvil, til dere som enda ikke har hatt problemer med IBM diskene deres, så har dere en mørk fremtid i vente. Det er bare spørsmål om tid før de pakker sammen og tar farvel. IBM har jo allerede tatt farvel med harddiskene sine. De sitter med rettsaker til langt oppetter ørene borte i statene (der saksøker de jo alt). IBM bruker ikke IBM harddisker selv og de har solgt hele sjappa til et annet selskap. I tester blir alle IBM disker 15 grader varmere en konkurentene. Platene utvider seg og lesehodene hopper av. Det er så mye møkk rundt IBM at man kan snart starte med økologisk landbruk, rundt IBM sine lokaler, og få poteter store som golfbiler.

Vist det er noen som leser dette som arbeider for IBM, og som kan virkelig argumentere imot, så vil jeg virkelig høre noen gode argumenter for hvorfor vi forbrukere skal fortsette å kjøpe møkke deres.

Takk til IBM de ha bidrat til mye i IT utviklingen, men nå er det på tide at de pakker sammen og lar bøndene ta over lokalene!!

Chief - klokken 02:10 - et sted litt utenfor Bergen!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 10:21, HoVeSkOt skrev:

kan jeg få sendt denne inn til komplett.no (kjøpte den der), og få bytta'n til et annet merke?

IBM er jo helt latterlig.

Leste at en slags sjef i IBM har anbefalt å ikke la diskene stå på i mer enn 8 timer...

som sagt er jo maskina mi på 24/7...

Hvorfor skal Komplett .no gidde å erstatte en harddisk du selv har ødelagt??

Lenke til kommentar

Hvorfor skal Komplett .no gidde å erstatte en harddisk du selv har ødelagt??

Det er litt rart men det gjør de faktisk i de fleste tilfeller. Du som kunde har alltid rett.......

fabrikasjonsfeil må de iallefall erstatte så jeg tror nok de sender dem inn til IBM hvis de ikke får dem til å virke. Dermed sender IBM tilbake en ny harddisk

Lenke til kommentar

IBM er bare dritt! De som ikke har problemer med dem er enten griseheldige eller er ALDRI inni maskina.. De er (sånn som jeg tenker) veldig empfindlige! De bråker i tilleg! Hmm.. skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke penger på IBM!?! Bare herk! Men jeg får gratulere alle dem som har en disk som F-U-N-K-E-R!

Lenke til kommentar

Har 3 IBM-disker, en 6,5, en 30 og en 40 GB. Ingen problemer så langt. Diskene står montert fritt i kabinettet slik at varmen slipper fri. Nå lurer jeg på å kjøpe en 120 GB IBM. Det eneste negative jeg har å si om IBM-diskene er støyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...