Gå til innhold

Hvilkene gulvhøyttalere ?


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg fikk akkurat Yamaha rx-v550. Så nå trengs det noen høyttalere. Men, er litt itvil på hvilkene jeg bør gå for egentlig.

 

Maxpris 10.000kr,

Skal være god og klar lyd, godt basstrykk også mulighet til å bygge videre på ( feks, starte med front så bakhøyttalere ).

 

Jeg så på Cerwin Vega 12" og JBL E-90 . virket som noen gode høyttalere.

 

Tips? takker meget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var og hørte på de før helgen.. fytterakkeren så rått... fikk jo dama til å høre på metallica og LIKE det (hun hører vanligvis på sånn morten abel og sånt, og absolutt ikke rock o.l.)

nå vet jeg ikke noe om den forsterkeren, men jeg fikk beskjed om at man trenger noe litt kraftig for å kjøre de.. selv har jeg sett for meg Denon AVR3805. men da må jeg hoste opp 22000 spenn først.. :|

Lenke til kommentar

Det var kanskje i drøyeste laget da :-P

 

Starta egentlig på forsterkeren, så høyttalere kommer nå, så prosjektor osv. Etter vært, blir det ombyggning av kjelleren her i huset, må bare få med min far på dette. Så blir det ganske så bra håper jeg :D Kjører selv forsterkeren på to Pioneer høyttalere nå, de er vel ca 15år gammle. Lyden er ganskegod, men kan høre at høyttalerene begynner å bli gammle å trengs å settes på pyntehylla :) Arvet dem av moren min siden ho kjøpte seg nytt just :p men, vakke noe fornøyd!

 

Så når først man er igang med innkjøp på noe som skal koste, sier jeg bare kosta hva det koste vil :D LYD MÅ VÆRE BRA! Uten det ingen morro!

Lenke til kommentar

Stenges.

3-ordsregelen er brukarane informert om,

bevist omgåelse av regelen fører til stenging av tråd.

Når det er satt mellomrom i mellom eit og og spørsmålstegnet er dette ein bevist omgåelse.

 

Til trådstartar så er det ikkje mykje som skal til får å få eit meningsfylt topic av det du skriv:

Eksempel til topic:

Gulvstående høytalere og Yamaha RXV 550 noen tips?

Gulvstående høytalere som skal inngå i suroundanlegg

 

Grunnen til at eg ikkje berre skifter topic er at trådstartar har fått beskjed om dette før i andre poster og moderatorane er ingen barnevakt for forumbrukarane.

 

 

Moderator jankee

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...