jabbadabb Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skal ha en mobil til rundt 1000-1500 /m abb. Kriterier til abb. vet jeg egentlig ikke. Jeg er "the average joe", når det kommer til mobilbruk. Sender ca. like mye meldinger som jeg ringer. Eller, sender muligens litt mer meld, men ringer en god del og. Funksjoner: -Kalender: Ja - Trenger ikke være noe særlig, men muligheten for dagsnotater med alarm er bra å ha. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Aldri brukt det egentlig, så uvesentlig. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ikke viktig. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Skyve eller vanlig. Klapp er også mulig. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor. -Touchscreen: Nei. Pris: 0-1500,- Diverse: -Merke: Ingen betydning. -Kamera: I så fall skal det være god kvalitet. -Videokamera: Samme som ovenfor. -Symbian: Uvesentlig. -triband: Ja. -Infrarød port: Uvesentlig, men kult å styre tv'en med mobilen -Bluetooth: Ja. -Minne: Ikke så viktig om det er ekstra minnekort, men om det kun er internminne, bør det være mye. -Minnekort?: Helst. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Ja! -UMTS/3G: Uvesentlig -Wlan: Uvesentlig. -GPS: Uvesentlig. -Radio: Uvesentlig. -Bruksområder: Ringer og sender sms ca. like mye. Kan godt være av den litt robuste sorten, altså at den ikke knekker i to bare du puster litt for hardt på den. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sony Ericsson K700i paser nok veldig bra for deg... Billigste pris med abbonement Test Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 6230 kan nok også passe deg Bare skjermen er kanskje litt for liten. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Mp3 er ikke så utrolig viktig lenger, bare så det er sagt Har prøvd K700i, en venn som har den, vet ikke helt om jeg likte tastene på den. 6230 har muligens litt liten skjerm? Endret 31. januar 2005 av duxo Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg ville kanskje heller valgt Siemens SX1 er ikke sikker på om den koster under 1500kr med abbo, men skal sjekke det! edit ja den kostet jo over 1500kr, nei, men 1kr link Endret 31. januar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Føler den kanskje blir litt stor? Tastene var også jævlige å bli vant med etterhvert? Fikk heller ikke så bra kvalitet på amobil.no testen, og dem nevner selv at det er mer en jobb-telefon. http://amobil.no/art.php?artikkelid=5599&side=1 Endret 31. januar 2005 av duxo Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som har noen flere formeninger? Mp3 spiller er som sagt ikke sA viktig lenger, men kan godt ha. I sA fall med noelunde bra kvalitet pA lyden. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis ikke mp3 er så viktig lenger, så kanskje se på S65 fra Siemens. Ellers vil jeg anbefale deg som sagt 6230 eller SX1 hvis du må ha mp3 med god lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå