Gå til innhold

Billig og (relativt) bra PSU

Anbefalte innlegg

O, død og fordervelse! PCen min tok kvelden i dag :(

Jeg er 90% sikker på at det er CPU som er røket, så jeg blir antagelig nødt til å kjøpe en av disse oppgraderingspakkene diverse nettbutikker selger. Den PSUen jeg har nå (250W) duger ikke til Athlon 64, så jeg må altså ha en ny - det er der dere kommer inn i bildet. Jeg trenger en billig PSU som takler Athlon 64, jeg tipper at en 350W burde duge (?) (har ikke noe über-skjermkort som suger hundrevis av watt) og håper at dere har noen gode tips. Max pris 4-500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper :D

Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? :dremel:

Lenke til kommentar
Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper :D

Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? :dremel:

Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise ;)

Lenke til kommentar

Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise ;)

Nei, langt ifra! Men det du derimot kan gjøre er å sette den på hodet...

Chiftec lager helt ok strømforsyninger, noen sier at de bråker en del, det gjore ikke min, men...

Har heller ikke noe å si om du ikke har hull i top siden det på de fleste kabinett er nok plass til at vifta i topp får inn luft...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...