Loomy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 O, død og fordervelse! PCen min tok kvelden i dag Jeg er 90% sikker på at det er CPU som er røket, så jeg blir antagelig nødt til å kjøpe en av disse oppgraderingspakkene diverse nettbutikker selger. Den PSUen jeg har nå (250W) duger ikke til Athlon 64, så jeg må altså ha en ny - det er der dere kommer inn i bildet. Jeg trenger en billig PSU som takler Athlon 64, jeg tipper at en 350W burde duge (?) (har ikke noe über-skjermkort som suger hundrevis av watt) og håper at dere har noen gode tips. Max pris 4-500,- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 har hørt mye bra om NorthQ 400W Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120765&view=detailed Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Enig med jarmo, tror også en 360W Chieftec vil gå bra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hvorfor ikke fyre på en hundrings til å gå for en slik?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 hvorfor ikke fyre på en hundrings til å gå for en slik?? Tror 500W blir en smule overkill Anyhoo, det viser seg at det er skjermkortet som har tatt kvelden - ikke CPU, så da klarer jeg meg med 250wattern inntil videre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise Nei, langt ifra! Men det du derimot kan gjøre er å sette den på hodet... Chiftec lager helt ok strømforsyninger, noen sier at de bråker en del, det gjore ikke min, men... Har heller ikke noe å si om du ikke har hull i top siden det på de fleste kabinett er nok plass til at vifta i topp får inn luft... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har både NorthQ 400W og 360W Chieftec,Chieftecen støyer en god del mer enn NorthQen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå