gixzmo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hello, jeg har ett problem som eg lurer veldig på, jeg har en FTP server oppe, linjen min er 3000/850. Men når en venn av meg prøver å laste ned noe, får han bare 50-55kbs, dette er jo absurd lite, han har 2000kbs inn. Hva kan man gjøre for å få dette ordentlig til? Noe konfigurasjon? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 absurd lite vil jo være å ta litt hardt i... max du kan forvente er vel ca 100kbps... bruker du/han linja til noe annet samtidig så kan jo det være årsaken.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 absurd lite vil jo være å ta litt hardt i...max du kan forvente er vel ca 100kbps... bruker du/han linja til noe annet samtidig så kan jo det være årsaken.. 101kb faktisk men kan nesten ikke forvente bedre speed med den linja Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hmm sånn helt teoretisk så må man vel også regne med start å stopp bit..så da blir vel det reele tallet å dele på 12 ca... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå