Gå til innhold

Ang. Stenging av SO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-17 20:00, trenchypost skrev:

Mye av den her jeg-har-flere-poster-enn-deg arrogansen synes jeg forøvrig folk her burde holde seg for gode for. Antall poster sier ingenting om datakunnskaper, iq eller noe annet. Hvis noe i det hele tatt, så gir det en pekepinn på ditt sosiale liv.

Finn en som skryter av å ha mange meldinger bak seg ... .. det finnes ikke'

Quote:

Den 2002-06-17 20:08, nVIDIAsucks skrev:

Jeg vet hva SO er for noe så :razz:

Så fint for deg ...

(og sååååååå mange brydde seg)

Lenke til kommentar

Quote:
Quote:

Mye av den her jeg-har-flere-poster-enn-deg arrogansen synes jeg forøvrig folk her burde holde seg for gode for. Antall poster sier ingenting om datakunnskaper, iq eller noe annet. Hvis noe i det hele tatt, så gir det en pekepinn på ditt sosiale liv.

Greit nok at dere ikke skryter av antall poster, men det å si at skaff deg et par hundre meldinger først, så skal vi si hva SO er for noe synes jeg er teit, ettersom mange poster ikke nødvendigvis er synonymt med det å være seriøs.

(bare min mening :smile:)

Lenke til kommentar

Nåh, mine barn!

Har dere lært noe nå? Har dere forstått at Moderator er Gud, Allah, diktator, fürer og far i enhver sammenheng? JEG kan bestemme om dere skal få bruke de tiltrengte gleder. JEG bestemmer over deres sitrende, abstinensiøse kropper. JEG, deres høye hersker, er den som kan gi dere hvile fra den s i t r e n d e s v e t t e!!!!!!!

</predikantmodus>

Håper vi slipper sånne idiotiske meldinger igjen. Det er greit å slippe en humoristisk melding, men det er ikke moro å lese det 3 - 4 ganger.

Håper dere overlevde min karantene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 06:19, yummy skrev:

Nåh, mine barn!

Har dere lært noe nå? Har dere forstått at Moderator er Gud, Allah, diktator, fürer og far i enhver sammenheng? JEG kan bestemme om dere skal få bruke de tiltrengte gleder. JEG bestemmer over deres sitrende, abstinensiøse kropper. JEG, deres høye hersker, er den som kan gi dere hvile fra den s i t r e n d e s v e t t e!!!!!!!

</predikantmodus>

vik frå meg, umeneskje! :razz:

Quote:

Håper vi slipper sånne idiotiske meldinger igjen. Det er greit å slippe en humoristisk melding, men det er ikke moro å lese det 3 - 4 ganger.

ja, vi er så drittlei alle 'newkids' at vi tilogmed har gitt dem navn :roll: 3-4 ganger er bare de første 100 postene :eek: -tenk deg så hvor mange ganger vi har måttet levd med det!

Quote:

Håper dere overlevde min karantene.

SO lever i beste velgående. :smile: fortsetter du sånn blir du "hedersmedlem" hos oss :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Hvis du viser til mitt innlegg over, mente jeg at han skulle ha noen poster, slik at vi kunne se på dem og sjekke om dem var seriøse :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 06:19, yummy skrev:

Nåh, mine barn!

</predikantmodus>

Greit nok, men messer du med mitt nick eller mine meldinger, vil det neste du ser være "rambo-kniven" min som går sakte, men sinnsykt sikkert tvers gjennom halsen din :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Registrering med sjekking opp mot personregisteret? Kunne det vært en idé? Da kan ingen som er banna registrere seg med nytt nick sekunder etter de er blitt banna og fortsette drittslengingen.

Vet QXL Nettauksjon brukte denne formen for registrerting da jeg registrerte meg for en god stund siden. På den måten kan man ikke opprette flere kontoer og by på egne objekter for å presse prisen høyere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 17:17, dale skrev:

Og nå ble jeg svært nysgjerrig, hva er SO for noe? :smile:

Siste ordet tråden borte på søppel..

(Advarsel: _Kun_ for spesiellt interesserte.. :roll:

[ Denne Melding var redigert av: joac på 2002-06-18 21:44 ]

Lenke til kommentar

So ja, skader vel ikke å prøve noe nytt her - tror dere det da? (skal bli godt å bli kvitt alle de n00b's som bruker ord og utrykk som; amd eier intel, og morra di)

You have my vote! ( jeg veit jeg har sikekrt non skrivefeil - men jeg er da menneske, med en lang lsite med mangler på ) *glise*

[ Denne Melding var redigert av: Shadow_iX på 2002-06-18 21:56 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-07-20 17:58, Osram skrev:

Quote:

Den 2002-06-17 20:17, Kebab GUD skrev:

Eh...

:smile:

ville da ikke sagt han skryter .. mer som å feire...

www.gfx-hysteria.com

7p7 = religion og et politisk parti!

[ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-07-20 18:27 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...