Gå til innhold

Ang. Stenging av SO

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en aktiv bruker av SO og synes denne stengingen av SO posten er idiotisk, selv om det bare er for en liten stund. hvorfor skal vi "seriøse" brukere av SO lide bare pga at den lille newkid-dritten spamma? Dere burde heller banne han i stedet for å stenge SO :smile:

Takk

Mvh

fondus

construct.gif

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-06-17 17:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fondus.... jeg føler med deg, og jeg kjenner det selv på kroppen, men hvis dette er det som skal til for å få vekk de der tullingene (newkids, beskrevet i 'Kære bruger') så er jeg villig til å ofre meg.

-men bare noen timer, yummy :wink:

det skal være to moderatorer for å banne folk, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Skal det være to moderatorer for å banne folk?

Det var en idiotisk mode, den burde du fikse, Amund :smile:

Jeg kan takle SO stengt en kveld, er ikke det :smile:

Men så j*vlig irriterende at en liten drittunge skal ødelegge for oss andre SO brukere :mad:

Lenke til kommentar

Aldersgrense ja, men hva med en mer omfattende registrering? husker da jeg regga meg, trengte man kun emailadresse og brukernavn ved registrering, navn og tlf nr. m.m. var tilegginformasjon hvis man ville, dette er helt idiotisk. jeg er moderator på et forum, ca 250 brukere og der må man godkjennes av en moderator ved registrering før man kan poste meldinger. sånn burde det vert her også.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 18:07, fondus skrev:

Aldersgrense ja, men hva med en mer omfattende registrering? husker da jeg regga meg, trengte man kun emailadresse og brukernavn ved registrering, navn og tlf nr. m.m. var tilegginformasjon hvis man ville, dette er helt idiotisk. jeg er moderator på et forum, ca 250 brukere og der må man godkjennes av en moderator ved registrering før man kan poste meldinger. sånn burde det vert her også.

kanskje, men og litt risky. hva vet moderatoren på forhånd? kanskje man skulle legge inn nøyaktig den funksjonen på flere registreringer på en host, og ikke tillate nye nick fra samme host hvis et tidligere nick fra den host'en ble sperret ute.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 18:10, sjanten skrev:

kanskje man skulle legge inn nøyaktig den funksjonen på flere registreringer på en host, og ikke tillate nye nick fra samme host hvis et tidligere nick fra den host'en ble sperret ute.

jeg mener jeg leste fra en moderator her en gang at man ikke hadde mulighet til å sperre på host, bare ip. og denne er jo dynamisk så man kunne bare reconnecte og spamme videre. Dette synes jeg er rart, ettersom det er den mest brukte banmetoden på IRC (hater banning på host på IRC :smile: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 18:10, sjanten skrev:

kanskje, men og litt risky. hva vet moderatoren på forhånd? kanskje man skulle legge inn nøyaktig den funksjonen på flere registreringer på en host, og ikke tillate nye nick fra samme host hvis et tidligere nick fra den host'en ble sperret ute.

Men da kommer det med andre i familien/huset som er seriøse brukere av forumet..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 18:12, Kebab GUD skrev:

Men da kommer det med andre i familien/huset som er seriøse brukere av forumet..

det skulle ikke ha så mye å si hvis det bare gjaldt nyregistrering av nye nick. -hvor ofte registrerer bruttern seg rett etter at du har blitt banna, kebab? :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...