Greven22 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Har et irriterende problem etter jeg restartet. Av en eller annen merkelig grunn logger pcen seg automatisk på med Administrator. Enda jeg har definert en annen bruker. Så da må jeg logge av for og så logge inn igjen for hver gang jeg starter maskinen. Ganske irriterende i lengden. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du installerer TweakUI så kan du sette hvilken brukerkonto som skal starte sammen med Windows der. Her er den: http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er ikke helt sikker, men det er mulig du kan forandre på dette her: Start > Kjør control userpasswords2 Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Takk.. Orket ikke legge inn Tweak men prøvde trikset til miCro og fant ut av problemmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå