Gå til innhold

Spillverket.no: Chat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer dessverre ikke til å bruke ressurser på å lage en chat på websiden. Det er såpass mye annet som er mye viktigere for oss akkurat nå. Du er imidlertid velkommen til å besøke oss på #gamer.no på IRC-nettverket QuakeNet, som er vår offisielle IRC-kanal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-06-29 23:28, zalat skrev:

Igjen hører dere ikke på brukerne deres. Synes det var et bra forslag jeg.

Hvorfor har du en så krass holdning til oss? Forstår du ikke at det er ressurskrevende å lage en slik chat? Vi har ikke kunnskap til å lage det, og vi vil heller bruke tiden på å gjøre Gamer.no journalistisk oppegående. Men en gang i fremtiden kan det jo hende vi får mulighet til å gjennomføre dette forslaget, inntil videre bruker vi IRC-kanalen #gamer.no på QuakeNet. Beklager som sagt dette, og jeg syns det er unødvendig gå så hardt ut mot oss bare fordi vi ikke har mulighet til å gjennomføre forslaget. Jeg har aldri sagt at det var et dårlig forslag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-06-29 23:28, zalat skrev:

Igjen hører dere ikke på brukerne deres. Synes det var et bra forslag jeg.

De hører jo på brukerene. Hvis ikke hadde de sannsynligvis ikke giddet å svare på denne tråden engang.

Lenke til kommentar

Chat på IRC er jo en langt bedre løsning enn chat på web da. Som det også har blitt nevn kan en bruk en web-klient for å chatte på IRC. Gamer.no sin offisielle kanal er #gamer.no på Quakenet, er vel ikke så vanskelig å putte den i perform hvis du savner chat?

Lenke til kommentar

Egentlig ingen dårlig idè, siden mange allerede bruker selve forumet til nesten ren chatting.

Ser selvsagt også ulempene siden mange interessante diskusjoner ikke "dokumenteres" siden de på en måte "lever i nuet".

Dette innebærer jo at man ikke lenger kan søke eller følge opp diskusjoner på senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...