Sargent Fire Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Få opp en chat her da Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Vi kommer dessverre ikke til å bruke ressurser på å lage en chat på websiden. Det er såpass mye annet som er mye viktigere for oss akkurat nå. Du er imidlertid velkommen til å besøke oss på #gamer.no på IRC-nettverket QuakeNet, som er vår offisielle IRC-kanal. Lenke til kommentar
zalat Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Igjen hører dere ikke på brukerne deres. Synes det var et bra forslag jeg. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Vil bare si meg enig at dette var en god idè!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 23:28, zalat skrev:Igjen hører dere ikke på brukerne deres. Synes det var et bra forslag jeg. Hvorfor har du en så krass holdning til oss? Forstår du ikke at det er ressurskrevende å lage en slik chat? Vi har ikke kunnskap til å lage det, og vi vil heller bruke tiden på å gjøre Gamer.no journalistisk oppegående. Men en gang i fremtiden kan det jo hende vi får mulighet til å gjennomføre dette forslaget, inntil videre bruker vi IRC-kanalen #gamer.no på QuakeNet. Beklager som sagt dette, og jeg syns det er unødvendig gå så hardt ut mot oss bare fordi vi ikke har mulighet til å gjennomføre forslaget. Jeg har aldri sagt at det var et dårlig forslag. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 webchat er da bare tull..er på #gamer.no nå, og det er nesten ingen der, og det hadde helt sikkert ikke vært noen hvis det var en webchat. hvis dere ikke vil laste ned en irc klient, så er det en java klient på http://www.undernet.org, og du kan bruke hvilken server du vil Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Det er det beste forslaget jeg har hørt p lenge du skal få en plass i hjernen min som dikta frem det stilige forslaget. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-06-29 23:28, zalat skrev:Igjen hører dere ikke på brukerne deres. Synes det var et bra forslag jeg. De hører jo på brukerene. Hvis ikke hadde de sannsynligvis ikke giddet å svare på denne tråden engang. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Chat på IRC er jo en langt bedre løsning enn chat på web da. Som det også har blitt nevn kan en bruk en web-klient for å chatte på IRC. Gamer.no sin offisielle kanal er #gamer.no på Quakenet, er vel ikke så vanskelig å putte den i perform hvis du savner chat? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Egentlig ingen dårlig idè, siden mange allerede bruker selve forumet til nesten ren chatting. Ser selvsagt også ulempene siden mange interessante diskusjoner ikke "dokumenteres" siden de på en måte "lever i nuet". Dette innebærer jo at man ikke lenger kan søke eller følge opp diskusjoner på senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå