|SeVen| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jensen Netgear Må ha meg en router i morra, lurer på hvem av disse som støtter PPPoE oppkobling. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har ikke anelse, men du kan jo prøve www.google.com... det er utrolig hva man finner på et enkelt søk der.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Får man kjøpt routere som IKKE støtter PPPoE idag? Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vet ingen ting om Netgear, men Jensen støtter iallefall PPPoE-oppkobling... Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Netgear ser også ut til å støtte PPPoE. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Får man kjøpt routere som IKKE støtter PPPoE idag? Ta et søk søk på PPPoE google å se selv, nesten ingen som tar med PPPoE i specen sin. Men PPT er sikkert det samme.. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Alle routerene jeg har prøvd, Linksys, Dlink, 3com, Draytek og flere støtter PPPoE. I USA (og mange andre land) er PPPoE veldig vanlig på DSL linjer, så jeg kan egentlig ikke tenke meg at noen routerprodusenter lar være å støtte PPPoE. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er denne, er det ikke? I følge produktbladet, støtter den PPPoE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå