Jon A. Feet Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg spør om noen nettbutikker som selger 99min cder ikke om telehuset og spaceworld selger, jeg bor ut i villmarka :razz: så her er det bare elkjøp og expert. IKKE telehuse og spaceworld og sånnt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Besøkte web sida til dei som lager platene som eg kjøpte meg.Fant denne bruksanvisninga som forteller kva innstillinger ein må bruke og kva cd-brennarere som fungerer samman med platene. Da er det håp for å få brukt platene på min cd-brennar sjølv om Plextor ikkje støtter platene pga. at dei ikkje er oppført i orange book. http://www.medeainternational.com selger også platene men, har ikkje handla med dei over internett.Kjøpe platene i min lokale Commit butikk. Veit ikkje kor webshopen deiras er stasjonert og om eventuelt toll/porto etc. Men,det går sikker ann å forhøre seg ved å sende dei ein epost. Lenke til kommentar
akE Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Støtter Sony 10/4/32x overburn? -Lars Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei akE! Veit ikkje om den cd-brennaren støtter overburning,fant heller ikkje noko informasjon på sony sine web sider.Men,du kan kanskje sende ein epost til sony og høre.Eller spørre dei/eventuelt sende epost til dei du kjøpte cd-brennaren av. Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Løsningen for disse brennerne er som oftest enkel: Oppgradet Firmware på brennern (programvaren lagret i ROM i brennern). Sjekk offisielle og uoffisielle sider for nye Firmware! Lenke til kommentar
akE Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Da solgte jeg 10x`en. For sakten uansett. Denne har jeg bestilt nå: http://www.yatack.no/product?product_id=6010039 Denne støtter vel 90min cd`r? Eller har jeg driti meg ut :wink: -Lars Lenke til kommentar
int20h Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 17:48, Jon A. Feet skrev:Hvor får jeg tak i 99min 900mb Cder???????? Med fare for å gjenta meg selv: Ett enkelt spørsmålstegn understreker allerede at det er et spørsmål. Det er bare irriterende med masse gjentakelser. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei akE! Vel,var ikkje lista opp under lista med kompatible cd-brennere som fungerte samman med infiniti 99min/900Mb platene. Men,er mulig dei gjer det likavel. Elles kan du no sende dei som lager infiniti platene en epost.Andre plater veit eg ikkje. Urlén står i eit av innlegga mine over. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 <http://www.Komplett.no> har 90+ media fra Mmedia og SmartBuy fra kr 51 for 10 stk.24x. Går ut fra at 90+ også inkluderer overbrenning til 99 min og høyere *S* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå