Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6k, men serriøst: skal du ikke ha pc, eller kjøper du ny? Den pcen er jo ganske bra, kvitte seg med den er bare dumt hvis du ikke er skikkelig opphengt i å ha det aller nyeste og er villig til å betale mye mer enn det er verdt...

Lenke til kommentar

På de tingene som står i profilen din er ny pris kr 6598,- Følger det med harddisk, cd eller dvd brenner, kopi av windows (hvilket windows) osv?

Litt lettere å komme med et overslag hvis du er litt mer nøyaktig.

Endret av wotg
Lenke til kommentar

Det følger med windows xp sp1 og en cd-rom stasjon. Harddisken er en Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM, pcen er ca 6 uker gammel. Men som sagt tror jeg nok ikke jeg selger den, men hvis jeg får en ok pris så kansje, satt sammen et opsett som gruser det, til 7500. Altså ytelsen er kansje ikke så mye over, men mye mer fremtidsrettet, og så er jeg drit lei kabinettet, er vel egentlig ikke dyrt å bytte da men. Blir bare så surt når jeg skal opgradere og finner ut at jeg må ha nytt hk, skjermkort og kansje cpu(dobbelkjerne kommer jo), blir jo litt trist å selge det når pcen er dårlig og få kansje 700 for skjermkort og 500 for hk, istedet for å få 1400 kansje for skjermkort og 600-800 for hk. Og så synes jeg den egentlig var ganske dårlig, kjøpte den for å klokke og softmodde det så mye det orket, sett folk som nærmer seg 13000 3dmark 03 med dette, mens jeg ikke kan klokke det mer enn 350/700(blir stoppa av bios) og jeg ikke kan åpne den siste pipen, får ca 6-7000 3dmark 03...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...