Gå til innhold

er skjermen min ødelagt? :(

genetex

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har vert på lan nå i helgen, og når jeg kom tilbake og satte opp maskinen så er skermen litt rar. Den har "regnbue farger" ute på sidene. kompisene mine sier jeg skal avmagnitisere, som jeg har gjort, men det funket ikke!! jeg har sjekke alle ledninger og allt er i ården slik som det skal. Det er heller ingen magneter i næerheten av skjermen så nå er pappa "påtte sur" og her blir det ikke noe mer LAN lenger! Selfølgelig fungerer skjemen, men dette er jo urtolig irriterende og vanskelig å holde på med maskinen (spilling..) når det er salik! :cry: kan noen hjelpe meg ver så snill? visst ikke blir det ikke fler lan her på leenge! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen din er nok dessverre på tur å ryke, har hatt samme symptomene selv, fikk det ikke bort, etter en stund døde skjermen (har faktisk opplevd akkurat det samme på en TV) Hvis det hjelper, så tror jeg faktisk at det har lite å gjøre med at du har vært på LAN med den.

Lenke til kommentar
hei.

Jeg har vert på lan nå i helgen, og når jeg kom tilbake og satte opp maskinen så er skermen litt rar. Den har "regnbue farger" ute på sidene. kompisene mine sier jeg skal avmagnitisere, som jeg har gjort, men det funket ikke!! jeg har sjekke alle ledninger og allt er i ården slik som det skal. Det er heller ingen magneter i næerheten av skjermen så nå er pappa "påtte sur" og her blir det ikke noe mer LAN lenger! Selfølgelig fungerer skjemen, men dette er jo urtolig irriterende og vanskelig å holde på med maskinen (spilling..) når det er salik! :cry: kan noen hjelpe meg ver så snill? visst ikke blir det ikke fler lan her på leenge! :cry:

haha ruben ( thomas her ) hørest ut som om lysrøre på sjærmen he blitt ødelagt:D kor i søren du fe til de? kakka den i veggen eler noke? *ler* :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...