Gå til innhold

Trenger noe kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Oppsettet og det "derre" er jo ganske så vanlig og ikke noe voldsomt å snakke noe om. Ikke dårlig, men heller ikke noe revulosjonerende.

- Fargene er det i det store og det hele kun to av, noe jeg synest er alt for lite. Det blir kjedelig og ensformig å se på. Prøv å ta med en ny farge i designet ditt, helst en litt sterk farge så det blir litt kontraster på siden.

- Menyen ble jeg skuffet over, ikke fordi den er dårlig, men jeg håpet at den etterlengtede fargen skulle dukke opp ved :hover, men nei.

- Vet ikke om du har drevet med webdesign så lenge og jeg ser jo at du kun har 44 innlegg her på forumet. Alt i alt, kan det bli et fint design om du jobber litt med det. Prøv på en ny farge som jeg sa så kan du se om det blir bedre.

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

I opera har en mulughet tl å "identifiseres som MSIE" og derfor er det egentlig ikke noe vits med den stylsheet disableren..

ellers,

for mørk, for lite kontraster, for blå?

litt kjedelig header?den a-en i den sekskanten passer dårlig inn med resten av designet, kanskje prøve me litt rundere former?

menyskriften er rett og slett vanskelig å lese

viss du bare fikser litt på sånne småting kan det bli et veldig godt resultat

:thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig fin side, med tanke på har du er så ny egentlig. Men som SirIce sier har du egentlig ingen grunn til å ekskludere en brukergruppe. Dessuten så vil det ikke være noe spesielt stort problem å få den til å fungere i IE.

Som skomaker sier hadde det kanskje vert en ide å laget til slik at skriften på menyen ble lysere på :hover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...