Gå til innhold

Hjelp, skal kjøpe høytalere (5.1)

Anbefalte innlegg

Hvilke høytalere vil dere anbefalle med en max pris på 3000 kr... jeg tenker på 5.1 system, men det er bare å komme med andre forslag...Jeg har sett på logitech z-680 og z-5550 og noen typer fra creative....har dere noen anbefallinger eller??

Takknemmelig for svar :yes: !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Logitech z-680. Disse bruker jeg dog ikke til pc, men til surround for xboxen min. Dette er MYE lyd for penga, men kanskje ikke den beste kvaliteten.

Oppsummering:

positivt:

5.1 Sett

Kraftig Lyd

Mulighet for å koble til andre lydkilder enn pc (optisk og analog)

Negativt:

Subben har en tendens til å Rumle litt meget, men etter at jeg satte den oppå en tynn isopor-plate ble det bedre.

Så jeg kan anbefale dette settet ja:)

Lenke til kommentar

Av høyttalere i denne klassen har jeg kun hørt Logitech Z-680. De spiller som sagt temmelig høyt, selv om lyden ikke er den aller beste. Du kan imidlertid ikke vente å få både i pose og sekk i denne prisklassen. Funker veldig bra til film, ikke fullt så bra til musikk. Mye lyd for pengene.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

ok, visst det står mellom Z-680 og Z-5500 så velger du så klart Z-5500 det er storebroen til Z-680 10' sub istede for 8'.. :D

ikke mye prisforskjell er det vel ikke så... eg har Z-5500 og en i klasn har Z-680, eg kan si at mitt spiller MYE klarere og høyere enn hans bassen min holder HELT ut.. blir ALT for mye BRUMLING i Z-680'n..

konklusjonen min er at: Z-5500 EIER Z-680!! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...