kaffi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg forventer ikke helt flott bilde men skal det hakke slik at man ser ett bilde i sekundet? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nei absolutt ikkje! På min går det helt strålende. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Filmvisning, hvilket format og program? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har litt småproblemer til tider med smartmovie, og det hakker en smule. Noen som har forslag til hva som kan gjøres for å motarbeide dette? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Søk på "Smart movie" så får dere opp mange tråder. Det står om hvilkne instillinger man bør bruke når man konverterer også. Mine instillinger: (x)Landscape ( )Portrait (x) Reduce frames (XviD encoder) (128 kbps) (x)Enable ( ) Force Mono (22050 Hz) Frequency (112 kbps) Bitrate (120%) Volume boost Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Smartmovie funker helt smooth på min SX1, men du må selvfølgelig treffe den optimale kombinasjon av kvalitet/størrelse på videoklippet. Gjør du det så både ser det veldig bra ut og spilles av uten hakking. En diger videofil i ekstremt god kvalitet har ikke mobil-CPU'en sjans til å spille av i riktig hastighet, men da er også kvaliteten overkill i forhold til skjermens størrelse. Endret 4. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå